Máte doma BMW i3 a využíváte ChargeNow? Donedávna vás nabíjení na stanicích ČEZu stálo měsíční paušál a o nic více jste se nemuseli starat. Jak to však bude později, až ČEZ finálně přejde na nové tarify? Rozhodně se nemáte čeho bát.
Jistě víte, že ČEZ bude brzy přecházet na nový platební systém. Mělo se tak stát již dnes, ale spuštění se o pár týdnů posouvá. Momentálně na nabíjecích stanicích ČEZ může nabíjet kdokoli. Společnost nabíjecí stanice odemkla a pro nabíjení nepotřebuje aplikaci ani čip. Jakmile však ČEZ přejde na nový platební systém, vy jako zákazník si budete muset vybrat jeden z tarifů, který budete platit, ale i nadále budete moci využívat pouze kartu ChargeNow.
Veškeré podrobnější procesy, jak přesně na nový tarif přejít, byste se měli dozvědět od svého dealera BMW, který vám se vším pomůže. Připomeňme jen, že neregistrovaný zákazník za jednu kWh zaplatí 9,50 Kč. K dispozici jsou však i výhodnější tarify, na které se můžete podívat v našem článku nebo ve videu níže.
Jak to bude s nabíjením na stanicích ČEZ?
Technické parametry BMW i3 (2018) 42 kWh
Kompletní specifikaceKonstrukce | hatchback, 4 011 × 1 775 × 1 598 mm, 1 320 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
Výkon | 125 kW, 170 koní, točivý moment: 250 Nm |
Baterie | 42,2 kWh (37,9 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 50 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 13,1 kWh / 100 km, dojezd: 260 km |
Cena od | 1 043 900 Kč |