BMW mění logo. Na autech však bude současný design zachován

BMW mění logo. Na autech však bude současný design zachován
  • Nové logo slouží pouze pro offline a online komunikaci a firemní identitu
  • Logo nebude použito na modelech od BMW ani u dealerů
  • Poprvé se logo ukázalo už 3. března

Po více než 20 letech má značka BMW pro účely online a offline komunikace novou firemní identitu. Loga BMW, BMW i a BMW M byla kompletně přepracována a používají nový logotyp a nové principy designu.

Nejnovější vzhled loga BMW je zaměřen tak, aby vyhověl výzvám a příležitostem digitalizace. Přepracovaný logotyp vyjadřuje otevřenost a sílu charakteru tak, aby byla současně zachycena přítomnost i budoucnost značky.

BMW se stává značkou vztahů. Nové komunikační logo znamená otevřenost a přímočarost,“ říká Jens Thiemer, senior viceprezident pro zákazníky a značku BMW. „Více než kdy jindy chceme tuto novou průhlednou verzi loga použít k pozvání našich zákazníků k tomu, aby se stali součástí světa BMW. Náš nový design značky je navíc zaměřen na výzvy a příležitosti digitálního světa. S vizuální suverenitou a grafickou flexibilitou se BMW ve své komunikaci připravuje na širokou škálu kontaktních bodů, a to jak online, tak offline. Naše nové komunikační logo současně symbolizuje důraz značky na mobilitu budoucnosti a radost z jízdy.“

Globální spuštění nového designu značky začalo 3. března 2020. Přechodné období mezi 3. březnem 2020 a 31. květnem 2021 bude pokračovat ve všech online i offline komunikacích, na mezinárodních autosalonech a dalších akcích. Nové logo se bude používat vedle stávajícího. Nebude použito na vozech ani v exteriérech a interiérech našich autorizovaných dealerů. Existující logo zde zůstane i nadále.

tisková zpráva,
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze