Autosalon v Ženevě se blíží a automobilky nás pomalu vábí na své modely, abychom věděli, na co vše se můžeme těšit. Některé automobilky si střihnout premiéru dokonce ještě před samotným autosalonem. Ženeva však nebude jenom o nových modelech, ale v případě Peugeotu také o logu.
Peugeot představí 8. března na ženevském autosalonu lva mimořádných proporcí v podobě sochy symbolizující hrdost, sílu a excelentnost a více než dvě století dlouhou historii značky. Toto velkolepé a nadčasové umělecké dílo se stává novým velvyslancem značky, připomíná rovněž 160 let existence legendárního loga.
Umělecké vyjádření je 12,5 metrů dlouhé a 4,8 metrů vysoké. Ztělesňuje hrdost značky. Hrdost, která značku Peugeot přivedla na úroveň vynikající kvality, což je závazek pevně zakotvený v DNA značky. Lev je ve znaku Peugeotu již 160 let. Zobrazení lva z profilu kráčejícího po šípu se poprvé objevilo v roce 1858. Symbolizuje tři vlastnosti pilových listů, které Peugeot původně vyráběl: pružnost, sílu zubů a rychlost řezání. Šipka ztělesňuje pojem rychlosti. Sochu vytvořili designéři studia Peugeot Design Lab, jejichž posláním je využívat veškeré odborné znalosti a know-how značky Peugeot k vývoji produktů určených pro zákazníky mimo automobilový svět.
„Designéři vdechli tomuto monumentálnímu lvu s ladnými a propracovanými plochami ikonický nadčasový design. Jeho velkolepé rozměry zdůrazňují pevnou, silnou a neotřesitelnou povahu lva. Jeho vzpřímený postoj je rozhodný, ale bez agresivity. Pohyb kupředu naznačuje klid a důvěru v budoucnost,“ prohlásil šéfdesigner Peugeotu Gilles Vidal.
Zdroj: cz-media.peugeot.com