Citroën představuje svou novou identitu a společně s tím i nové logo. Zahajuje tak novou moderní, dynamickou éru značky, která se zrodila před 103 lety. Značka touto novou identitou vyjadřuje svou snahu urychlit svou cestu směrem k cenově dostupné elektromobilitě a rozšířit hodnoty dostupnosti, odvahy a pohody, které má od počátku ve svých genech. Nové logo je reinterpretací původního loga, které poprvé použil zakladatel značky André Citroën a které bylo inspirováno úspěchem jeho prvního kovodělného podniku, jenž vyráběl šípová ozubení. Známý technický odkaz na dvojité šípy je od té doby základem identity značky Citroën. Elegantní nový znak, který značí přechod značky do nové éry, bude představen koncem září na koncepčním voze. Od poloviny roku 2023 se pak bude postupně používat u budoucích sériových i koncepčních vozů Citroën. Výrazný vylepšený vertikální ovál udává nový směr designerského jazyka, v němž se vizuálně výrazný odznak stane okamžitě rozpoznatelným charakteristickým prvkem všech nových modelů. Nové logo bude doplňovat i nový podpis značky „Nothing moves us like Citroën“.
Ústředním prvkem nové identity značky je přepracovaný světoznámý symbol Citroënu, který tvoří dva šípy. Jedná se o desátou velkou změnu designu loga Citroën od založení společnosti v roce 1919, s většími a výraznějšími šípy, v kontrastu s jemnějším vertikálním oválným rámem. Toto nápadnější vertikální oválné logo znamená nový směr v designerském jazyce produktů a vizuálně výrazný odznak se stane okamžitě rozpoznatelným charakteristickým prvkem všech modelů Citroën. Kromě toho se objeví na všech komunikačních médiích a v kontaktních místech značky jako modernější, grafičtější znak přizpůsobený novým digitálním médiím.
Zvláštní pozornost byla věnována designu, aby digitální prostředí splňovalo očekávání nových zákazníků z hlediska ergonomie a estetiky (včetně nabídky tmavého režimu) a aby plně vyhovovalo náročným potřebám a požadavkům online prodeje. Kromě toho se vyvíjí nový animatický jazyk, který začlení novou identitu do všech digitálních kontaktních bodů, a to jak uvnitř vozu na všech displejích, tak vně vozu v aplikaci My Citroën. Nové identitě se postupně přizpůsobí i komfortní a známý koncept interiéru showroomů „La Maison Citroën“, který se od svého zavedení u zákazníků velmi osvědčil.
Nové logo doplní svěží, zjednodušená paleta barev a nové nápisy, které rovněž posílí novou identitu značky. Základ tvoří bílá a šedá vyjadřující klid a pohodu, další dvě charakteristické barvy se kontrastně uplatní v detailech a specifických zónách. Uklidňující modrá Monte Carlo inspirovaná přelomovou barvou značky Citroën, která se používala na ikonických vozech 2CV a DS, se brzy vrátí do nabídky a současně ozdobí některé detaily identity značky na fyzických, tištěných a digitálních nosičích nebo v distribuční síti.