Nejstarší stále fungující automobilová značka mění logo. Co na něj říkáte?

2
Nejstarší stále fungující automobilová značka mění logo. Co na něj říkáte?
Fotografie: Peugeot
  • Peugeot odhaluje své nové logo: znak s impozantní lví hlavou
  • Od roku 1850 měl Peugeot postupně deset log, na nichž se vždy objevoval lev
  • Nyní vznikla ve studiu Peugeot Design Lab jedenáctá verze, která představuje výraznější styl, kvalitu a eleganci
  • Dosud používané, v pořadí desáté logo bylo uvedeno v roce 2010

Peugeot je značka, která jde s dobou, ale také čerpá z minulosti. Zažil všechny revoluce: průmyslovou, technologickou, politickou, sociální, digitální a nyní i environmentální. Základem jeho strategie pro udržitelnou budoucnost je energetická transformace a bezemisní mobilita. Od roku 1850 měl Peugeot postupně deset log, na nichž se vždy objevoval lev, nyní je po 10 letech používání posledního loga čas na změnu.


Za posledních deset let prošla celá produktová řada výraznou kvalitativní proměnou. A výsledek se dostavil, což dokazují ocenění „International Van of the Year“ (Mezinárodní dodávka roku) pro Peugeot e-Expert v roce 2021 a pro Peugeot Partner v roce 2019 a tři ceny Car of the Year“ (Auto roku), které získaly modely Peugeot 308 v roce 2014, Peugeot 3008 v roce 2017 a Peugeot 208 v roce 2020. Významným mezníkem je také elektrifikovaná řada osobních i lehkých užitkových vozů. Tento posun směrem nahoru v kvalitě a renomé nyní dovršuje práce na designu samotné značky.

Peugeot

Nové logo spojuje minulé i současné hodnoty značky a současně naznačuje budoucí vývoj. Hrdý lev, který Peugeot provází odjakživa, má vyjadřovat univerzální a multikulturní formy identity. Je synonymem prestiže, jistoty a nadčasovosti. Peugeot pomocí nového loga a nové grafické identity spojuje historii a modernost. Značka se s ním vydává dobýt nová teritoria, urychlit svůj mezinárodní růst, exportovat francouzský styl, know-how i eleganci.

tisková zpráva,
Diskuze ke článku
Stanislav Vondraš
Stanislav Vondraš
Víte lidi co to stojí peněz? Vyhozené prachy, kdyby raději místo předělávek začali konstruovat skutečný elektromobil.
Damodar Kumar das
Damodar Kumar das
Skutečně dobré a kvalitni logo se nemusí měnit nikdy. U automobilek jsou to většinou loga ve tvaru kruhu. V kontextu článku, buď od začátku špatně logo, či samotná automobilka ;)

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze