Škoda Auto ukázala první designové skici nového městského SUV. Ten má dbát na priority a ctít designový směr čínských zákazníků. Po Škodě Kodiaq a Škodě Karoq se tedy dočkáme dalšího SUV. Poprvé se světu ukáže krátce před autosalonem v Pekingu.
Modely SUV táhnou a v případě Škody Kodiaq to platí dvakrát tak. Svojí SUV strategii má samozřejmě i Škoda Auto. Na čínském trhu představují prodeje SUV modelů od Škody Auto více jak 30 procent a zároveň je pro Škodu Auto čínský trh ten největší. V loňském roce zvýšila Škoda počet dodávek vozidel v Číně o 2,5 % na 325 tisíc kusů. Rok 2017 je také nejúspěšnějším rokem v historii značky Škoda na čínském trhu od jejího opětovného vstupu na tamní trh v roce 2007.
Základní kámen pro budoucí profitabilní růst značky Škoda v Číně byl položen 30. března 2016, kdy zástupci Volkswagenu, SAIC Motor Corporation Limited a Škoda Auto podepsali memorandum o porozumění. Dohoda podepsaná při státní návštěvě čínského prezidenta Si Ťin-pchinga v České republice obsahuje investiční pětiletý plán ve výši přes dvě miliardy eur. Cílem je rozšíření modelových řad, například o několik SUV a vozy s alternativními pohony.
Zdroj: login.mailguide.cz