Šéf Bugatti Stephan Winkelmann potvrdil to, o čem se píše a hovoří už pár týdnů. Řekl že značka hledá místo, kde investovat pro rozšíření nabídky. Po crossoverech je dnes extrémní poptávka a konečně by i Bugatti mohlo vyrábět auto, na kterém by vydělalo. Volkswagen už nemusí mít nadále trpělivost a dotovat výrobu. Když by SUV bylo výdělečné, mohlo by financovat projekt supersportu, který by trhal rychlostní rekordy.
Nový hybrid, který nahradí současný W16, by se navíc na instalaci do SUV hodil. Přece jen SUV nepotřebuje tolik dbát na štíhlou linii a nějaká ta akumulátorová sada se sem vejde. Hybridní pohonná jednotka (byť třeba v trochu umírněnější výkonové verzi) by se tak mohla vyrábět ve větších sériích než jen v jednotkách kusů. Kdybychom se podívali napříč automobilovými redakcemi celého světa a dali jim otázku, na co sázejí, že to bude, pak by jednoznačně vyhrálo SUV. Ano, i Bugatti by mohlo mít skoro-terénní auto. Má ho Bentley, Rolls-Royce i Lamborghini, tak proč ne Bugatti?