Jak odhalily dokumenty EU, na něž upozornila agentura Reuters, několik výrobců automobilů plánuje nakoupit emisní povolenky od Tesly. Důvod je jednoduchý – potřebují splnit přísná pravidla Evropské unie pro emise CO2.
Mezi automobilky, které chtějí vyhovět požadavkům EU prostřednictvím emisních povolenek od Tesly, má patřit Stellantis, Toyota, Ford, Mazda a Subaru. Naopak Volvo, Polestar a Smart mají „pomoci“ Mercedesu.
Jak dodává teslarati.com, výrobcům, kteří v daném roce překročí emisní cíle EU, bude hrozit tučná pokuta. Právě od letošního roku totiž začíná platit velké zpřísnění emisní normy Euro 6, v jejímž rámci klesne povolený limit vypouštěného CO2 na kilometr o 19 % na 93,6 g/km viz climate.ec.europa.eu.
Automobilky tak budou muset zaplatit pokutu za překročení emisí ve výši 95 eur za g/km za každé nové vozidlo registrované v daném roce. Nedodržování emisních cílů přitom Evropský unie trestá už od roku 2020 s tím, že značky, jako je například Volkswagen, to stálo již miliardy korun. Německo, Itálie a Česko proto na EU právě kvůli pokutám za flotilové emise tlačí.
V okamžiku, kdy se s nimi umožnilo obchodovat ( a zdaleka to není pouze automobily mezi sebou) tak se staly jen prostředkem, jak zdražovat skoro všechno. EU cíleně ožebračuje svoje firmy a občany
Specializoval se na vojtěšku. A velmi se mu dařilo v jejím nepěstování. Vláda mu platila za každý bušl vojtěšky, který nevypěstoval. Čím více vojtěšky nevypěstoval, tím víc peněz od vlády dostal. A každý halíř, který si neděláním vydělal, investoval do nákupu dalších hektarů polí, aby zvýšil objem nevypěstované vojtěšky.
Otec Majora Majora se věnoval nepěstování vojtěšky bez ustání. Celé dlouhé zimní večery zůstával ve světnici a nepouštěl se do oprav postrojů a z postele vstával vždy už před polednem, aby se ujistil, že se nic neudělalo. Všechny peníze investoval moudře a brzy byl jedním z největších nepěstitelů vojtěšky v celém okrese. Sousedé za ním chodili s žádostmi o nejrůznější rady, jelikož vydělal tolik peněz a musel být tudíž moudrý muž.