Prakticky každá automobilka má svou divizi nebo alespoň oddělení, které ladí ostřejší modely. Mercedes má AMG, BMW divizi M a třeba takový Renault zase Renault Sport. Volvo obdobně spolupracuje s Polestarem, ale to nemusí být na dlouho.
Za Volvem stojí čínské peníze koncernu Geely, který plánuje Polestar od Volva odtrhnout a nechat ho fungovat zcela samostatně. I nadále by měl Polestar vyvíjet sportovnější modely Volva, ale dojít má i na ryze sportovní elektromobily. Konceptu bychom se prý mohli dočkat ještě letos.
S velkou pravděpodobností hraje roli i fakt, že na popularitě nabírá seriál Formule E. I takové Ferrari zvažuje, že by do něj vstoupilo, a Volvo na tom není jinak.
Smysl to celé dává o to více, že Volvo je první automobilkou, která se vzdala větších než čtyřválcových motorů, a každý nový model nabízí i s hybridním pohonem, ať už jde o XC90, S90 nebo XC60.
Zdroj: autoexpress.co