Tak teď už vážně nevíme, z které na kterou. O automobilce Faraday Future se toho již napsalo tolik v dobrém i ve zlém, jako snad o žádné jiné vznikající automobilce. Čím dál tím víc lidí si myslí, že žádné sériové auto nikdy z továrny nevyjede (prozatím především proto, že žádná továrna neexistuje). Faraday se potýká s dlouhodobými finančními problémy, neplatí faktury a výstavba továrny za miliardu dolarů se pořád prodlužuje. Nyní to však vypadá aspoň na malý záblesk naděje.
Z BMW divize „i“ totiž do Faraday Future míří její ředitel Ulrich Kranz. Ten musí mít rád nové výzvy, že se vzdal teplého křesla ve stabilním BMW. Jeho hlavní úkol je jasný a nelehký – uvést koncept FF 91 do produkční verze. Snad Kranz za 30 let v BMW získal dostatek zkušeností na zdolaní velmi obtížné zkoušky. Sám při oficiálním oznámení řekl, že se vždycky najdou lidé, co budou zvedat obočí a oči v sloup, ale lidé, kteří ho znají, tak ví, že se prý nikdy nebál risku.
Pro celý automobilový svět by bylo skvělé, kdyby se výroba vozu opravdu spustila, a my samozřejmě přejeme jen to nejlepší. Snad pan Kranz brzy nezjistí, že jde o potápějící se loď a že je potřeba včas vyskočit.
Zdroj: bloomberg.com