Marcus Duesmann, šéf Audi, sice časový plán nových modelů naznačil už v červnu na klimatické konferenci v Berlíně, avšak zůstal pouze v obecné rovině. Přesto si připomeňme, že poslední nový model se spalovacím motorem bude uveden v roce 2025, v roce následujícím už začne čas výhradně elektrických novinek. Spalovací motory pak definitivně opustí výrobní program v roce 2033. V listopadu přidal další podrobnosti, a to při příležitosti návštěvy závodu v belgickém Forestu kvůli oslavě výroby osmimiliontého vozu v této továrně. Oznámil přípravu nového elektrického SUV Q8 e-tron, a to právě na zmíněný rok 2026.
Žádné další podrobnosti podle insideevs.com nezazněly, něco však odvodit lze. Půjde o větší vůz než stávající e-tron, který by mu měl ve výrobním programu ustoupit. Předpokládat lze i použití prémiové elektrické platformy PPE, protože ta byla potvrzena už pro budoucí Audi A6 e-tron.
Audi e-tron GT používá platformu J1 (stejně jako Porsche Taycan).