Lobbistické sdružení evropských automobilových výrobců ACEA oznámilo, že bleskově schválilo žádost o znovupřijetí superkoncernu Stellantis. Ten jej opustil koncem roku 2022 na osobní příkaz tehdejšího šéfa Carlose Tavarese a jeho ústy se také stavěl proti snahám ACEA zmírnit nové emisní regulace. Jenže Tavares byl nedávno nečekaně rychle odstraněn a v podstatě ihned přišla na ACEA zmíněná žádost. Ta byla v řádu jednotek dní schválena a fronta odporu proti drakonickým emisním regulacím, které podle šéfů předních evropských automobilek podrývají jejich konkurenceschopnost, je opět kompletní. Až na Volvo Cars, které je v čínských rukách, sdružení ACEA opustilo v roce 2022 a dosud se nevrátilo z podobných důvodů, o jakých mluvil Tavares.
Zároveň s tím přišla zpráva, že současný prezidentský mandát šéfa Renault Group Lucy de Meo končí k 31. 12. 2024 a byl zvolen jeho nástupce. Překvapení se nekoná; na pomyslný stolec usedne šéf Mercedes-Benz Group Ola Källenius, který názorově zcela souzní s hlavními tezemi ACEA a kromě toho se chce zasazovat o „mezinárodní obchod, volný, spravedlivý a založený na pravidlech“. Naváže tak na svého charismatického a oblíbeného předchůdce Dietera Zetscheho, který stanul v čele ACEA dokonce dvakrát, což se před ním podařilo jen dalším dvěma výrazným osobnostem; předčasně zesnulému bossovi Fiatu/FCA Sergiovi Marchionnemu a šéfovi Renaultu Louisi Schweitzerovi. Pro úplnost dodejme, že dvakrát v čele stanul i Bernd Pischetsrieder, avšak pokaždé za jinou automobilku (BMW a Volkswagen), což se pro změnu nepovedlo nikomu jinému.