Že virtuální realita a technologický svět jednou změní to, jak se donedávna prodávaly potraviny nebo třeba oblečení, se dalo předpokládat. Ta doba už ale nastala a takový nákup si i u nás dnes zařídíte přes chytrý telefon. Zcela jinak než dřív ale nyní může probíhat i nákup automobilu. A této příležitosti se chopila domácí automobilka Škoda Auto, která otevřela svůj první digitální showroom. Nejde tedy o showroom, který najdete na nějaké fyzické adrese, ale jen si zapnete váš počítač a z domova se podíváte na vozy Škoda prakticky stejně, jako kdybyste osobně navštívili prodejnu.
Pokud by zákazník měl nějaké otázky například na infotainment, pak mu prostřednictvím videohovoru obsluha vše ukáže a díky mobilním kamerám bude zákazník přímo v centru dění. Zajímavé však je, že Škoda Auto tento pilotní projekt nespustila v domovské České republice, ale ve Španělsku.
„Propojili jsme zákazníkům zážitek ze skutečné návštěvy autosalonu s výhodami digitální prezentace a dnes můžeme představit první digitální showroom značky Škoda,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto zodpovědný za oblast prodeje a marketingu. „Poradce v digitálním showroomu se pro zákazníka stane okem a uchem. Se zákazníkem zahájíme dialog v digitálním prostředí, na něž jsou zvyklí, a vzbudíme v něm zájem o osobní návštěvu autosalonu Škoda a testovací jízdu,“ dodává Eichhorn.
Virtuální návštěvu můžete uskutečnit skrz webové stránky www.skoda.es. Zájemci nyní mají možnost vést rozhovor s experty online a seznámit se tak s modely značky na displeji svého počítače, tabletu nebo smartphonu. Při rozhovoru ve virtuálním showroomu si můžete domluvit i termín testovací jízdy. K dispozici je i chatovací políčko, kde můžete komunikovat s prodejcem a zasílat mu například vaší adresu, platební údaje a tak podobně.
Bohužel ne všechny modely budou virtuálně dostupné. Půjde pouze o model Superb a Kodiaq. Tento testovací virtuální showroom Škody souvisí se změnou, která čeká autosalony všech jejích smluvních partnerů, jichž je na 3 200. Více jak 70 procent z nich má na začátku roku 2017 získat nový design.
Zdroj: tisková zpráva