Těžko se tomu věří; automobilka Nio založila umělou značku Onvo teprve v květnu, v září uvedla první model, krátce nato oznámila přípravu druhého a už v listopadu hlásí natolik dobré výsledky, že připravuje expanzi za moře. Podle Automotive News Europe Automotive News Europee chybět Evropa, kde by se mělo Onvo L60 objevit už v březnu 2025. Tento model, cíleně postavený jako přímá konkurence Tesly Model Y, slaví v Číně velké úspěchy, protože je při srovnatelných parametrech zhruba o pětinu levnější. Navíc jej lze koupit bez baterie a tu si následně pronajímat formou služby BaaS, a tím při nákupu dále výrazně ušetřit. K výměně baterií poslouží stanice, budované společností Nio už i na některých místech Evropy.
První a zatím jediný model značky je středně velké SUV Onvo L60, nabízené se dvěma velikostmi baterie 60 a 85 kWh, do budoucna výrobce slibuje i sadu 150 kWh s dojezdem přes 1 000 km podle benevolentní čínské normy CLTC. Zmíněné kapacity pak podle čínské metodiky stačí na 555, respektive 730 km, což by pochopitelně podle WLTP nebylo možné. Nicméně v obou případech je to více, než udává podle CLTC Tesla Model Y. Bez zajímavosti nejsou ani základní čínské ceny, startující na částce 149 900 juanů bez baterie, což je v přepočtu 496 tisíc korun. Otázkou zůstává, o kolik se v Evropě zvýší, zejména po nedávném zavedení nových cel na čínské elektromobily.