Volkswagen spustil konfigurátor pro model ID.3. Nyní stačí jen klikat

1
Volkswagen spustil konfigurátor pro model ID.3. Nyní stačí jen klikat
Fotografie: volkswagen.com
  • Základní cena vozu startuje lehce nad jedním milionem Kč
  • K dispozici je šest výbav a bohatý seznam příplatků

Fanoušci Volkswagenu se dočkali. České zastoupení značky konečně spustilo plnohodnotný konfigurátor, ve kterém si lze dle svých osobních preferencí přesně navolit model ID.3. Ještě, než se vůbec proklikáte k nabídce výbavy, vyskočí na vás základní cena 1 014 900 Kč. Na výběr je hned šest výbav (Life, Style, Bussines, Family, Tech a Max), přičemž za samotný vrchol bez příplatků dáte skoro 1,24 milionu Kč.

Především při pohledu na prvky výbav je jasné, že rozdíl mezi Life a Max je propastný. Skoro by se dalo říci, že se jedná o dvě naprosto odlišná auta. Ale jak už někteří vědí, koncern Volkswagen Group má ve zvyku rozmazlovat své zákazníky a příplatkům se meze často nekladou. Podstatnějším faktem je ale to, že vždy dostanete vůz s maximálním výkonem 150 kW/204 k, přičemž výkon udržitelný po 30 minut je 70 kW/95 k. Nabíjení lze provádět skrze nabíječku s 11 kW, rychlodobíjení pak skrze 100 kW DC.

Potěší i možnost prodloužené záruky na 5 let nebo 150 tisíc km, podle toho, co nastane dříve. Každopádně Volkswagen měl veliké potíže hlavně se softwarem vozu, který se delší dobu nedařilo doladit k dokonalosti. Nyní by snad mělo být vše v pořádku a tak uvidíme, jak velký zájem projeví čeští zákazníci o první čistě elektrickou novinku z dílny Volkswagenu.

Technické parametry Volkswagen ID.3 Tour 77 kWh

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 4 261 × 1 809 × 1 552 mm, 1 719 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon150 kW, 204 koní, točivý moment: 310 Nm
Baterie82 kWh (77 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 125 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 16,1 kWh / 100 km, dojezd: 542 km
Cena od1 498 900 Kč
Diskuze ke článku
Rudy Roedling
Rudy Roedling
Pred nekolika lety Volkswagen ukazoval ve Frankfurtu mnohem hezci prototyp, a sliboval, ze oproti Tesle3, ktera byla za $35000 US bude VW id 3 za US $30 000. A ted chteji pres milion jen zaklad. Koupim si Teslu, je lepsi, vetsi, silnejsi a hlavne levnejsi, uvidite na jare, jen co se bude vyrabet v Berline a bude bez cla, bez dopravy pres cele Staty, pres ocean a pulku Evropy. VW bud velice rychle zlevni nebo bude vyrabet jen na sklad.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze