Za joint venture jménem Milence stojí Traton SE (divize Volkswagen Group ovládající výrobce Scania, MAN a Navistar), Daimler Truck a Volvo Group. Aktuálně shání nejen nové zaměstnance, ale také partnery pro poskytnutí pozemků, výstavbu, dodávky energie a provoz. Má v plánu poskytovat ultrarychlé nabíjení autobusům a kamionům všech značek, a to ve speciálních, zabezpečených a ohrazených areálech, v nichž bude možné během nabíjení bezpečně odpočívat a využít dalších služeb.
Scania s Northvoltem vytvořila převratnou baterii s životností 1,5 milionu kilometrů
V tuto chvíli probíhá plánování a intenzivní vyjednávání na všech stranách, nicméně již brzy by měly začít vznikat nové nabíjecí stanice v Nizozemsku, Belgii, Německu, Francii, Itálii, Španělsku, Švédsku a Norsku. Ve druhé vlně se počítá s Velkou Británií, Dánskem, Polskem, Rakouskem, Českem, Švýcarskem a Portugalskem během následujících pěti let. Počítá se s budováním rozšiřitelných stanic podél hlavních tahů a dopravních uzlů, a to s předstihem před vznikem poptávky.
Stanice budou obsahovat krytá a oboustranně průjezdná stání s možností usměrněného příjezdu i odjezdu jedním směrem. Počítá se s využitím střech pro solární panely na pokrytí vlastní spotřeby, k dispozici by měly být kromě přípojek CCS i nové MCS s výkonem až 1 MW. Ty by měly být schopny plně nabít bateriový kamion na dalších 400 km jízdy během povinné 45minutové přestávky. Během 5 let se počítá s vybudováním minimálně 1 700 nabíjecích bodů.
Milence disponuje vstupním kapitálem 500 milionů eur (11,82 miliard korun), který se bude snažit navyšovat s pomocí budoucích partnerů.