Úpravce Manhart si pohrál s Teslou Model 3. Vypadá vážně k světu

1
Úpravce Manhart si pohrál s Teslou Model 3. Vypadá vážně k světu
Fotografie: Manhart
  • Úpravou prošel výhradně design a podvozek
  • Tesla dostala speciální polep a nižší pružiny
  • Cena všech úprav je k dispozici na vyžádání

Kdo se alespoň trošku vyzná v tuningu osobních vozů, zcela jistě zná německou firmu Manhart. Ta se až do nedávna zaměřovala především na úpravy vozidel BMW a Mercedes-Benz, jenže nyní se objevuje tisková zpráva úpravce, která představuje naprosto něco nového. Němci se rozhodli vzít do parády Teslu Model 3 a výsledkem je dílo s označením Manhart TM3 510. Rozhodně ale nečekejte navýšení výkonu, to je u elektromobilů pro většinu tuningových firem stále velký oříšek. Vše se zaměřuje na pohlednější a mnohem sportovnější design. Vůz dostal kratší pružiny od výrobce H&R. Vše doplňují litá kola Manhart Barracuda v barvě Platinum Grey s pneumatikami o rozměru 235/30 R21.

Aby byla Tesla ještě nápadnější, dostala polepy karoserie. K vidění je proto například efektní falešná mřížka chladiče, která připomíná klasickou průchozí u spalovacího vozu. Úprava dále přidává karbonový splitter na předním nárazníku a výrazně zatmavená boční okna. Komu by to ale nestačilo, může si objednat výkonnější brzdový systém a pár úprav interiéru. A kolik to vše stojí? Cena je prý na vyžádání, ale už teď je jasné, že případní zájemci se pořádně plácnou přes kapsu. Sluší se dodat, že vůz na snímcích je vybaven baterií o kapacitě 82 kWh. Jestli mají případné úpravy vliv na celkový dojezd, to Manhart neprozradil.

Technické parametry Tesla Model 3 Standard Range Plus

Kompletní specifikace
Konstrukcesedan, 4 694 × 1 933 × 1 442 mm, 1 745 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon208 kW, 283 koní, točivý moment: 510 Nm
Baterie60 kWh (57,5 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 170 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
Spotřeba?, dojezd: 430 km
Cena od1 028 990 Kč
Diskuze ke článku
Martin Lacina
Martin Lacina
No tak sirsi kola urcite dojezdu moc nepomuzou, ale naopak.
Kdo si, ale kupuje auto pro paradu a ne na jezdeni, tomu je to asi jedno.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze