Společnost GAC Toyota, kterou tvoří joint venture zmíněných automobilek, chce už napřesrok uvést SUV s roztodivným jménem Bozhi 3X. To má být jako první vůz své značky (a jako vůbec první model zahraničního brandu na čínském trhu) vybaveno systémem, umožňujícím pokročilou asistenci při parkování, v městském provozu i dálničních jízdách. Tedy obdobu známého systému Tesla FSD, který dosud není dokončen. Na vývoji se podílí i společnost Momenta Global, známá spoluprací s jinými čelnými automobilkami při vývoji softwaru pro autonomní vozidla, v čele s Mercedesem. V projektu je zainteresován rovněž Huawei, který se postará o operační systém pro palubní infozábavu a jeho bezproblémovou kooperaci právě s pokročilými asistenty.
Těšit se, že se už příští rok svezeme Toyotou bez řízení, je ale předčasné. Projekt je určen pouze pro Čínu a Autoblog, který s informací přišel, se o rozšiřování do dalších regionů nezmiňuje. Ostatně právě v Číně má Toyota momentálně nejsilnější důvod se blýsknout, protože tam ztrácí tržní půdu pod nohama a jedním z hlavních účelů této nákladné akce je tento nepříznivý trend zvrátit.