Toyota patřila vždy k výrobcům, kteří chtěli potěšit i sportovně založené řidiče. Model Supra je toho důkazem, stejně tak Celica, která se ještě v 90. letech minulého století pravidelně účastnila rally závodů. Nyní je ale naprosto jiná doba, která mění pravidla hry a cokoliv není elektrické, nemá do budoucna velkou šanci na úspěch. Jenže s tím nastává zásadní problém. Z nabídky všech světových výrobců mizí řidičsky zábavná vozidla, jelikož bez ohledu na výkon a podvozek je všechna současná produkce (nejen) elektromobilů opatřena automatickou převodovkou. Je přitom jedno, zda se jedná o Porsche Taycan, které má dvoustupňový automat, nebo o klasický elektromobil s jedním stálým převodem. Toyota se ale rozhodla udělat zásadní díru do světa. Podle insideevs.de totiž pracuje na manuální převodovce pro elektromobily. Ta je sice simulovaná, ale řidič dostane takřka nekonečné možnosti řazení, výjimkou nemusí být ani 14 převodových stupňů.
Toyota uveřejnila několik nákresů, které jasně ukazují, jak systém bude fungovat. Celý proces manuálního řazení je pouze simulací. Při jednotlivých zařazených stupních bude mít motor odlišnou charakteristiku výkonu a točivého momentu. Spolu s tím chce Toyota řidiči zprostředkovat více informací pomocí digitálního otáčkoměru i volnoběžných otáček. Když při rozjezdu nebudete důslední se spojkou, vůz elektronicky krátkodobě odpojí elektromotor od elektřiny a vytvoří dojem, že vám elektromotor lidově řečeno chcípnul. Vše je ale jen jako a ve skutečnosti se celé ústrojí nevypne. Je otázkou, zda půjde o povinnou součást techniky, nebo zda Toyota instaluje možnost manuální řazení vypnout a vůz se v případě potřeby bude chovat jako všechna ostatní vozidla s automatem. Každopádně se jedná o zajímavou myšlenku, která má vrátit do hry emoce a zábavu za volantem. O něco podobného se již pokouší Hyundai Ioniq 5 N, který pro změnu sází na několik typů zvukového projevu a současně „umí řadit“.