České zastoupení značky Hyundai otevřelo objednávky sportovního elektrického SUV Hyundai Ioniq 5 N, který dokáže zrychlit z klidu na 100 km/h za 3,4 s, dosáhne až 260 km/h a v základní výzbroji nabízí paletu poctivých sportovních doplňků. Nechybějí 21" kovaná kola, čtyřpístkové přední brzdy s kotouči Performance 400 mm, adaptivní tlumiče, sportovní sedadla a elektronický samosvorný diferenciál. Oproti civilním verzím přibyl také jízdní režim N Grin Boost, který uvolní plný výkon 650 k a 770 Nm.
Prohlédli jsme si Hyundai Ioniq 5 N, první ostrý elektromobil divize N
Základní cena 1 799 990 Kč za verzi N obsahuje vyčerpávající výbavu včetně tepelného čerpadla, navigace s prémiovým audiosystémem, inteligentního tempomatu, řízeného navigací, digitálního klíče, head up displeje, vyhřívání všech sedadel a palety sportovních doplňků. Vyšší linie N Everyday nahrazuje látkovo-kožené čalounění sportovních sedadel alkantarou a přidává jejich ventilaci. Standardem je i nadále plná pětiletá záruka bez omezení najetých kilometrů, doplácí se pouze za speciální laky či pevné střešní okno. Vůz už je k objednání.
Technické parametry Hyundai Ioniq 5 (2021) N
Kompletní specifikaceKonstrukce | hatchback, 4 715 × 1 940 × 1 585 mm, 2 225 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 478 kW, 650 koní, točivý moment: 740 Nm |
Baterie | 84 kWh (80 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 232 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 16,7 kWh / 100 km, dojezd: 448 km |
Cena od | 1 799 990 Kč |
Ted' uz chybi jen vonavka se smradem z vyfuku a petrolheadum dojdou argumenty proti EV.