Hyundai Ioniq 5 N na českém trhu

5
Hyundai Ioniq 5 N na českém trhu
Fotografie: Hyundai
  • První plně elektrický model sportovní divize N přijíždí do Česka
  • V Česku jsou k mání dva výbavové stupně
  • Ve standardu je ucelená sportovní i komfortní výbava

České zastoupení značky Hyundai otevřelo objednávky sportovního elektrického SUV Hyundai Ioniq 5 N, který dokáže zrychlit z klidu na 100 km/h za 3,4 s, dosáhne až 260 km/h a v základní výzbroji nabízí paletu poctivých sportovních doplňků. Nechybějí 21" kovaná kola, čtyřpístkové přední brzdy s kotouči Performance 400 mm, adaptivní tlumiče, sportovní sedadla a elektronický samosvorný diferenciál. Oproti civilním verzím přibyl také jízdní režim N Grin Boost, který uvolní plný výkon 650 k a 770 Nm.

Prohlédli jsme si Hyundai Ioniq 5 N, první ostrý elektromobil divize N

Základní cena 1 799 990 Kč za verzi N obsahuje vyčerpávající výbavu včetně tepelného čerpadla, navigace s prémiovým audiosystémem, inteligentního tempomatu, řízeného navigací, digitálního klíče, head up displeje, vyhřívání všech sedadel a palety sportovních doplňků. Vyšší linie N Everyday nahrazuje látkovo-kožené čalounění sportovních sedadel alkantarou a přidává jejich ventilaci. Standardem je i nadále plná pětiletá záruka bez omezení najetých kilometrů, doplácí se pouze za speciální laky či pevné střešní okno. Vůz už je k objednání.

Technické parametry Hyundai Ioniq 5 (2021) N

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 4 715 × 1 940 × 1 585 mm, 2 225 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon478 kW, 650 koní, točivý moment: 740 Nm
Baterie84 kWh (80 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 232 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 16,7 kWh / 100 km, dojezd: 448 km
Cena od1 799 990 Kč
Diskuze ke článku
Denys Khanzhyiev
Denys Khanzhyiev
Tady musi byt diskuse jestli nova Tesla Model 3 Performance, ktera mozna bude pristi rok je lepsi vyber. Nebo MG4 XPower? Musim rict ze vzhledem k situaci na trhu momentalne i ta cena u N-koveho Ioniqu 5 nevypada spatne.
Denys Khanzhyiev
Denys Khanzhyiev
Naposledy upraveno: 22. 11. 2023 09:48
Ted' jsem kouknul recenze s jizdou. Ono to simuluje prevodovku a zvuk motoru a zni to docela jako by to byl realny spalovak. Tak to zatim nikdo nema, a bude to zabavna hracka :-)
Ted' uz chybi jen vonavka se smradem z vyfuku a petrolheadum dojdou argumenty proti EV.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze