Volkswagen na začátku roku 2023 představil české ceny a oficiálně uvolnil vozidlo do prodeje na našem území. Do redakčního testu jsme dostali novinku od Volkswagenu s názvem ID. Buzz. Jelikož nejen na silnici poutá nemalou pozornost, tak dáváme šanci zeptat se, co vás o tomto elektromobilu zajímá.
Když jsem auto přebíral, bylo plně nabité a prvních cca 50 kilometrů jsem ujel s velmi lehkou nohou. Palubní počítač ukázal krásnou spotřebu 24,5 kWh/100 km. Bylo to ale mimo dálnice a zatímco začátek byl v Praze v Butovicích, cíl byl v Kladně. To se samozřejmě na spotřebě také projevilo. Po dojezdu ukázal infotainment dojezd přes 300 km při 85 % kapacity baterie. Za sebou máme už také cestu z Kladna do Drážďan a zpět + klasický okruh spotřeby, který je stejný pro všechna naše testovaná vozidla. Na výsledek se můžete podívat v našem článku.
Volkswagen ID. Buzz – jízdní dojmy
Pokud vás něco konkrétního zajímá, ptejte se v komentářích pod tímto článkem. V testu se zaměřím i na tyto aspekty. Mimochodem, rozhodně se dočkáme i dalších variant tohoto modelu, což bude verze s prodloužením karosérie nebo kargo pro přepravu zboží.
Technické parametry Volkswagen ID. Buzz Pro
Kompletní specifikaceKonstrukce | MPV, 4 712 × 1 985 × 1 937 mm, 2 486 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
Výkon | 150 kW, 204 koní, točivý moment: 310 Nm |
Baterie | 82 kWh (77 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 170 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 21,7 kWh / 100 km, dojezd: 423 km |
Cena od | 1 149 000 Kč |