Testujeme nové MG3 Hybrid

Ptejte se na to, co vás zajímá
2
Testujeme nové MG3 Hybrid
Fotografie: Marek Tomíšek, fDrive.cz
  • Nedlouho po příchodu na trh máme MG3 Hybrid na test
  • Hybridní pohon funguje efektivně, ale klimatizace spotřebu zvyšuje
  • V komentářích se můžete ptát na to, co vás zajímá

První pohled na nové MG3 Hybrid jsme vám přinesli již v březnu ze Ženevského autosalonu, kde měl tento hybridní hatchback segmentu B premiéru. Přibližně před měsícem pak oficiálně dorazil na český trh a byl tedy zveřejněn český ceník. Nedlouho poté k nám do redakce dorazil na plnohodnotný test. V komentářích pod tímto článkem se tedy můžete ptát na to, co vás zajímá a my se to pokusíme během testu zjistit.

Technické parametry MG 3 Hybrid+

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 4 113 × 1 797 × 1 502 mm, 1 210 kg
PohonHybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: přední
Výkon143 (75 + 100) kW, 195 (100 + 136) koní, točivý moment: 250 Nm
Nádrž? l
SpotřebaKombinovaná: 4,4 l / 100 km
Cena od489 900 Kč

Zatím jsem s vozem MG3 Hybrid vyzkoušel extrémně úspornou jízdu z Prahy do Berouna, při které jsem se záměrně vyhýbal dálnici, abych jel rychlostí do 90 km/h, kdy je toto auto schopné jízdy v plně elektrickém režimu. Takto jsem dosáhl spotřeby 2,9 l/100 km, což ukazuje, že hybridní systém sám o sobě umí fungovat velmi efektivně.

S klimatizací spotřeba MG3 Hybrid roste

Test ale samozřejmě není o extrémně úsporné jízdě, takže po tomto pokusu jsem klimatizaci zapnul a za plného komfortu v těchto horkých letních dnech jsem začal jezdit běžným stylem jízdy. Zatím jsem ale nepotřeboval vyrazit na dálnici, takže jsem se pohyboval jen po Berouně a Králově Dvoře, případně po okreskách do okolních vesnic. To je tedy režim jízdy, který je hodně podobný tomu, ve kterém jsem zkoušel jízdu bez klimatizace. Tentokrát mi ale palubní počítač ukázal hodnotu 5,3 l/100 km. To tedy ukazuje, že v těchto horkých letních dnech má klimatizace na spotřebu MG3 Hybrid zásadní vliv.


Celkově je MG3 Hybrid příjemné auto. Hned po usednutí jsem ocenil sedačky s velmi dobrým bočním vedením. Zklamání ale přišlo hned záhy, kdy jsem zjistil, že volant je nastavitelný pouze výškově. Musel jsem si tedy nastavit sedačku trochu jinak, než jsem zvyklý, ale na novou pozici jsem si celkem rychle zvykl. Jsem tedy zvědavý, jak si MG3 Hybrid povede i v dalších ohledech a vy se také můžete ptát. Rád si přečtu i vaše názory na design, který se podle mě povedl. Vnímáte to také tak?

Přichází MG3, první hybrid značky