Testujeme malou ale vychytanou elektrickou dodávku Renault Kangoo Van E-Tech

Ptejte se na to, co vás zajímá
Testujeme malou ale vychytanou elektrickou dodávku Renault Kangoo Van E-Tech
Fotografie: Marek Tomíšek, fDrive.cz
  • Přiblíží se Renault Kangoo Van E-Tech slibovanému dojezdu 300 km?
  • Uvnitř nalezneme několik praktických vychytávek pro převoz nákladu
  • V diskuzi pod článkem se můžete ptát na to, co vás zajímá a my to zjistíme

Renault na konci loňského roku představil druhou generaci malé elektrické dodávky pod názvem Kangoo Van E-Tech. Ta vstoupila na český trh letos v červenci a nyní se nám dostala do redakčního testu. Právě ji testujeme, tak se v komentářích pod článkem můžete ptát na to, co vás o tomto autě zajímá.

Technické parametry Renault Kangoo Van (2021) E-Tech EV45

Kompletní specifikace
Konstrukcedodávka, 4 486 × 1 860 × 1 808 mm, 1 608 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: přední
Výkon90 kW, 122 koní, točivý moment: 245 Nm
Baterie45 kWh (45 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 85 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
Spotřeba?, dojezd: 300 km
Cena od797 000 Kč

Když jsem auto přebíral, nebylo plně nabité a prvních cca 50 kilometrů jsem ujel s velmi lehkou nohou. Palubní počítač, který spolu s celým infotainmentem pochází z vozu Renault Zoe, ukázal krásnou spotřebu 10,9 kWh/100 km. Bylo to ale mimo dálnice a zatímco začátek byl v Praze na Zličíně (přes 350 m n.m.), cíl byl v Berouně, tedy mírně přes 200 m n.m. To se samozřejmě na spotřebě také projevilo. Po nabití v Berouně ukázal infotainment dojezd 299 km, což je téměř hodnota normovaného dojezdu. Od nabití ale jezdím na horní hranici rychlostních limitů a v kombinovaném provozu. Uvidíme, zda se Renault Kangoo Van E-Tech alespoň přiblíží normovanému dojezdu 300 km dle WLTP, když i cíl bude na stejném místě, jako je standardem v našich testech spotřeby. Zatím se spotřeba pohybuje okolo 16 kWh/100 km, což by při kapacitě baterie 45 kWh znamenalo dojezd okolo 280 kilometrů.

Renault Kangoo Van E-Tech má spoustu vychytávek

Zajímavé na Renaultu Kangoo Van je to, že vpravo nemá B sloupek, takže po otevření posuvných dveří i pravých předních dveří vznikne velký vstupní otvor z boku. Navíc má možnost sklopení sedačky spolujezdce a otočení ochranné mříže (oddělující kabinu od nákladového prostoru) tak, že je napravo od řidiče. Lze tak převážet i dlouhé předměty, protože je možné využít celou délku interiéru až k palubní desce před spolujezdcem. A dalším zajímavým řešením je velmi drsná podlaha (připomínající smirkový papír), takže volně položené předměty po ní nejezdí. Je tu tedy spousta praktických vychytávek.

Pokud vás na tomto autě něco konkrétního zajímá, ptejte se v komentářích pod tímto článkem. V testu se zaměřím i na tyto aspekty. Mimochodem, možná se dočkáme i dalších variant tohoto modelu. Něco může naznačit třeba studie Renault Hippie Caviar Motel.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze