Nový Renault Kangoo Van E-Tech používá novou generaci cize buzeného osmipólového elektromotoru, který nabízí mimořádně jemnou regulaci, dostatek síly v celém otáčkovém spektru a nízkou spotřebu. Díky tomu se i s relativně malou baterií o kapacitě 45 kWh dostal na dojezd 300 km dle WLTP, kterým trumfuje svého největšího rivala ze Stellantisu o 20 km. Ve výzbroji nechybí volitelné 85kW DC nabíjení a vždy třífázové AC nabíjení, které už ve standardu zvládá 11 kW, za příplatek 10 000 Kč pak 22 kW (ovšem pouze ve dvou vyšších ze tří nabízených linií). Velkým trumfem na konkurenci je tepelné čerpadlo, které umožňuje jezdit i v zimě bez obav z radikálního zkracování dojezdu. Renault začíná Kangoo Van E-Tech na českém trhu prodávat právě nyní.
Cena základního provedení Advance s pravými posuvnými dveřmi, zaplechovanými zadními křídlovými dveřmi, dvěma sedadly, nosností 612 kg a nabíjením AC 11 kW byla stanovena na 765 000 Kč bez DPH (925 650 Kč vč. DPH). Vyšší linie Extra začíná na 789 000 Kč bez DPH (954 690 Kč vč. DPH) a přidává automatickou klimatizaci, tempomat, impulzní elektrické stahování oken, látkové čalounění a rádio s DAB, Bluetooth a USB. A především možnost doplatit 10 000 Kč bez DPH (12 100 Kč vč. DPH) za 22kW AC nabíječku, nebo 25 000 Kč bez DPH (30 250 Kč vč. DPH) za 85kW DC nabíjení. Vrcholem je unikání verze Extra Open Sesame bez pravého B-sloupku, díky němuž vznikne 1,45 m široký nakládací otvor. Součástí výbavy je i sklopné spolujezdcovo sedadlo a variabilní přepážka. To vše od 813 000 Kč bez DPH (983 730 Kč vč. DPH).
Technické parametry Renault Kangoo Van (2021) E-Tech EV45
Kompletní specifikaceKonstrukce | dodávka, 4 486 × 1 860 × 1 808 mm, 1 608 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: přední |
Výkon | 90 kW, 122 koní, točivý moment: 245 Nm |
Baterie | 45 kWh (45 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 85 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | ?, dojezd: 300 km |
Cena od | 797 000 Kč |