😢Vypněte si prosím blokování reklam na našem webu.
Náš web je závislý na reklamě. Bez příjmů z reklamy pro vás nemůžeme připravovat články ani videa. Ve vašem prohlížeči máte ale reklamy blokovány.

Testujeme Hondu CR-V e:PHEV jako auto městských přepravních služeb

Ptejte se na to, co vás zajímá
Testujeme Hondu CR-V e:PHEV jako auto městských přepravních služeb
Fotografie: Marek Tomíšek, fDrive.cz
  • Honda CR-V e:PHEV se vnitřním prostorem hodí na přepravní služby
  • Plug-in hybridní pohon by měl fungovat efektivně právě ve městě
  • Jak si ale poradí se zimními jízdami po Praze?

Nejnovější generace vozu Honda CR-V, která poprvé dostala i plug-in hybridní pohon, již naším standardním redakčním testem prošla. Nyní toto SUV s plug-in hybridním pohonem, které nese označení Honda CR-V e:PHEV, testujeme ve specifickém druhu provozu, tedy přepravních službách po městě.

Technické parametry Honda CR-V (2023) e:PHEV

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 706 × 1 942 × 1 673 mm, 1 916 kg
PohonHybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: přední
Výkon135 kW, 184 koní, točivý moment: 335 Nm
Baterie17,7 kWh
Nabíjenípalubní: 6,8 kW, konektory: Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 15,6 kWh / 100 km + 81
Cena od1 394 900 Kč

Honda CR-V je prostorným SUV, které nabídne dostatek místa pro posádku i zavazadla. Proto se, kromě úlohy rodinného auta, hodí například i jako taxík. Zejména pak s plug-in hybridním pohonem, protože právě v městském provozu je elektrický pohon ideální. Tedy alespoň v létě, kdy má plug-in hybrid elektrický dojezd okolo 50-60 kilometrů. Ale jak to je v zimních podmínkách. Nespotřebuje většinu elektřiny z baterie na topení a nejezdí pak plug-in hybrid většinu času na benzín?

Jak si Honda CR-V e:PHEV poradí se zimními jízdami po Praze?

To zkoušíme rozvozem menších zásilek přes platformu grid.online. Ostatně, pro auto jde o stejný režim jízdy jako taxi a řidiči taxi také často kombinují přepravu osob s kurýrními službami. První směna nebyla o velkém nájezdu, protože jarní prázdniny v půlce Prahy udělaly své. Pár zásilek jsem ale doručil a přestože jsem měl pouze jedno nabíjení na začátku směny, po ujetí 87 kilometrů jsem měl při výjezdu z Prahy spotřebu 3,8 l/100 km, což podle mě není špatné.


Můžete se ale těšit na důkladnější prověření tohoto prostorného plug-in hybridu v provozu městské logistiky. Pokud vás na tomto autě něco zajímá, zejména pak v tomto druhu provozu, můžete se ptát v komentářích. Ještě ale plánujeme i test Zaostřeno na spotřebu, kde bude prostor na získání odpovědí i na obecnější dotazy.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze