Testujeme spotřebu plug-in hybridu Honda CR-V e:PHEV

Ptejte se na to, co vás zajímá
7
Testujeme spotřebu plug-in hybridu Honda CR-V e:PHEV
Fotografie: Marek Tomíšek, fDrive.cz
  • Honda CR-V e:PHEV má dobré předpoklady díky původu v základním hybridu
  • Testujeme reálnou spotřebu a vyhodnotíme i náklady na benzín a elektřinu
  • Pokud vás na tomto autě něco zajímá, ptejte se v komentářích

Plug-in hybridní SUV Honda CR-V e:PHEV jsme již měli v obecném testu a prověřili jej ještě v zimních podmínkách v režimu městské logistiky. Nyní došlo na test Zaostřeno na spotřebu a kromě toho se podíváme i na dlouhodobější spotřebu a náklady na provoz tohoto plug-in hybridu, jehož pohonný systém vychází ze základního hybridu, což je dobrý předpoklad.

Technické parametry Honda CR-V (2023) e:PHEV

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 706 × 1 942 × 1 673 mm, 1 916 kg
PohonHybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: přední
Výkon135 kW, 184 koní, točivý moment: 335 Nm
Baterie17,7 kWh
Nabíjenípalubní: 6,8 kW, konektory: Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 0,8 l / 100 km
Cena od1 394 900 Kč

Zatím máme od plného nabití a natankování, čímž každý test spotřeby musí začít, za sebou jednu cestu z Berouna do Písku. Na začátku byla plně nabitá baterie, Honda ale na prvním dálničním úseku zahřála spalovací motor (což je dobře, protože to je efektivnější) a na „okreskách“ stačil od Zdic až po Dobříš plně elektrický pohon. I na dálnici za Dobříší ještě Honda využívala pouze elektrický pohon, ale po vybití baterie došlo na spalovací motor v hybridním režimu. I tak ale bylo dost úseků, které Honda CR-V e:PHEV zvládla jen na elektřinu.


Po 104 kilometrech v Písku ukazoval palubní počítač spotřebu 2,2 l/100 km. V Písku se nám ale během času stráveného v restauraci podařilo nabít jen cca 2/3 baterie, takže jsme zvědavi, jaká spotřeba bude na cestě zpět. A také na to, jak se ustálí dlouhodobá spotřeba za dvoutýdenní test. Pokud vás na tomto autě něco zajímá, ptejte se v komentářích pod tímto článkem.

Diskuze ke článku
Martin
Martin
Hybrid do zásuvky je blbost. Za ty peníze mám elektromobil. Pořád je tam na údržbu náročný spalovák.
Michal Opluštil
Michal Opluštil
Pořád dokola, PHEV za tuhle cenu, pokud nemá nějaké eso v rukávu je nesmysl. Smysl má jen pokud by byl tak 100k nad spalovakem a v servisu se na vás nebudou chtít napakovat. Páč dvě motorové soustavy.
Dini Dini
Dini Dini
Tohle crv se povedlo. I hybrid je paradni a polud nekdo chce jedno univerzalni auto, tak je to porad nejlepsi volba.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze