Plug-in hybridní SUV Honda CR-V e:PHEV jsme již měli v obecném testu a prověřili jej ještě v zimních podmínkách v režimu městské logistiky. Nyní došlo na test Zaostřeno na spotřebu a kromě toho se podíváme i na dlouhodobější spotřebu a náklady na provoz tohoto plug-in hybridu, jehož pohonný systém vychází ze základního hybridu, což je dobrý předpoklad.




Technické parametry Honda CR-V (2023) e:PHEV
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 706 × 1 942 × 1 673 mm, 1 916 kg |
---|---|
Pohon | Hybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: přední |
Výkon | 135 kW, 184 koní, točivý moment: 335 Nm |
Baterie | 17,7 kWh |
Nabíjení | palubní: 6,8 kW, konektory: Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 0,8 l / 100 km |
Cena od | 1 394 900 Kč |
Zatím máme od plného nabití a natankování, čímž každý test spotřeby musí začít, za sebou jednu cestu z Berouna do Písku. Na začátku byla plně nabitá baterie, Honda ale na prvním dálničním úseku zahřála spalovací motor (což je dobře, protože to je efektivnější) a na „okreskách“ stačil od Zdic až po Dobříš plně elektrický pohon. I na dálnici za Dobříší ještě Honda využívala pouze elektrický pohon, ale po vybití baterie došlo na spalovací motor v hybridním režimu. I tak ale bylo dost úseků, které Honda CR-V e:PHEV zvládla jen na elektřinu.
Po 104 kilometrech v Písku ukazoval palubní počítač spotřebu 2,2 l/100 km. V Písku se nám ale během času stráveného v restauraci podařilo nabít jen cca 2/3 baterie, takže jsme zvědavi, jaká spotřeba bude na cestě zpět. A také na to, jak se ustálí dlouhodobá spotřeba za dvoutýdenní test. Pokud vás na tomto autě něco zajímá, ptejte se v komentářích pod tímto článkem.