Závody elektrických „GéTéček“ zatím ovládají pouze vozy Tesla, i když zájemců je více (Mercedes-Benz, Rimac, Aston Martin, Porsche, Nissan a Audi). V dříve oznámeném závodním seriálu bude jezdit Tesla Model S P85+. Jakmile se však ukázala nejsilnější motorizace P100D, organizátoři soutěže se rozhodli zareagovat.
Narychlo tak pro nejsilnější sedan Model S P100D vytvořili druhou sérii závodů pojmenovanou jako V2.0. Vůz stejně jako slabší kousek dostane bodykit, obří křídlo a vyhází se z něj vše, co přímo nesouvisí se řízením. Výsledkem je odlehčení o obrovských 500 kilogramů. I přes to, že má vůz o půl tuny méně, se nezapomnělo na ochranný rám, sportovní brzdy a nastavitelný podvozek.
Závody EGT začnou příští rok a první sezóna se bude skládat ze sedmi závodů mezi 10 týmy a 20 řidiči. Každý závod začíná 20minutovým cvičením, pokračuje 60minutovou kvalifikací a vyvrcholením je 120kilometrový závod. Ten je rozdělen na dvě 60km části, z nichž jedna se jede ve dne a druhá přes noc. Hned první rok se můžeme těšit například na německý Nürburgring.
Zdroj: tisková zpráva