U stánků s elektrickou krásou postávalo jako obvykle enormní množství lidí. Opět se ukázalo, že pro většinu veřejnosti je Tesla ještě pořád automobilkou nepoznanou na vlastní kůži. Kalifornská automobilka na výstaviště samozřejmě nepřinesla žádný nový model, a tak se na území automobilky milující elektřinu mluvilo hlavně o nejsilnější motorizaci P100D, o které se již delší dobu šuškalo. Doslova brutální síla elektromotorů dokáže s Modelem S napáchat takovou „paseku“, že je tento luxusní sedan rázem nejrychlejším automobilem světa alespoň co se zrychlení týče. Jediná dvojka, která může Tesle konkurovat, je Ferrari LaFerrari s Porsche 918. Obě auta se ale již přestala prodávat, stála zhruba pětkrát tolik a místa tyto supersporty měly tak maximálně na malou kabelku, zatímco Model S je plnohodnotný rodinný pomocník. Model S umí zrychlit z nuly na 100 kilometrů za hodinu za ohromující 2,7 vteřiny. Dojezd se pak díky 100kWh baterii zlepšil na 613 kilometrů podle cyklu NEDC. Jedná se tak o první auto na světě, které podle tohoto cyklu urazí více než 600 kilometrů. Víme, že 613 kilometrů s autem asi reálně na jedno nabití neujedete, když ale vezmete v potaz již vcelku hustou síť superchargerů, neměl by vás s reálným dojezdem 500 kilometrů překvapit žádný výlet skrz celou Evropu.
Větší kapacita baterie se samozřejmě podívala i do Modelu X. Opět nejrychlejší SUV na světě s Ludicrous módem zrychluje z 0 na 100 km/h přesně 3,1 vteřiny. Vůz na jedno nabití urazí 542 kilometrů a usadí se do něj až sedm pasažérů. Jestli jste si objednali motorizaci P90D Ludicrous, ale ještě jste si Teslu nepřevzali, nezoufejte. Můžete si totiž ještě polepšit na silnější P100D. Pokud váháte mezi modelem X a S, Model X vám umí nabídnout například unikátní dveře otevírající se k nebi nebo HEPA filtr, který vás ochrání před útokem biologickou zbraní nebo alespoň před alergií. Kdo dá na praktičnost, určitě ocení možnost táhnout přívěs až o váze 2 270 kg.
Vedle nového systému verze 8 byla k vidění i platforma, na které jsou modely postaveny. Co při prozkoumání podvozku překvapí asi nejvíce, je jednoduchost celé konstrukce. Člověk se pak skoro i diví, že tak jednoduchý stroj může stát bezmála i pět milionů korun.