Seriál závodů Electric GT se připravuje na svou první sezónu, která začíná na začátku příštího roku. To samozřejmě znamená, že jediný zde používaný typ vozu Tesla Model S P85+ ladí formu. V sériové verzi dvoutunový sedan se zadním náhonem musel samozřejmě podstoupit nemálo úprav, aby se mohl postavit na startovní čáru.
První, čeho si všimnete, je rozšířený bodykit v čele s obrovským přítlačným křídlem, které upravuje aerodynamiku. Úprava se nevyhnula ani tlumičům nebo brzdám, které jsou účinnější. O přenos 416 koní na silnici se starají slicky Pirelli. Největší výzvou bylo odlehčení, a proto si karbon našel ještě větší uplatnění. Z karbonu je nyní víko kufru a přední nárazník, ale i dveře, které postrádají mechanismus automaticky vysouvacích klik. Nějaká kila naopak přidala ochranná klec pro případ převrácení vozu. Závodní speciál má pořád vcelku dost originálních dílů, v interiéru se například pořád nachází obrovský centrální displej, avšak vše kolem něj již muselo pryč.
Do budoucna se plánuje s mnohem více závodními modely. Mercedes možná vyšle do boje svoje SLS AMG Electric Drive, Citroën má koncept Electric GT, Rimac snad ani nemusíme jmenovat a účast si nechce nechat ujít ani Aston Martin, Porsche, Nissan a Audi.
Zdroj: teslarati.com