Řidič Subaru Solterra má k dispozici tři režimy a také pádla pod volantem k nastavení míry rekuperace. Nechybí volitelné jednopedálové ovládání S-Pedal (vůz po uvolnění plynu začne silně rekuperovat a brzdit natolik, že ve většině situací není třeba brzdový pedál). Veškeré sdělovací prostředky zastoupí 12,3" displej, nahrazující také většinu fyzických spínačů. Exkluzivně pro Subaru bude k dispozici audiosystém Harman Kardon. Nechybí velká panoramatická skleněná střecha, kufr o objemu 464 l (nevíme podle jaké normy) pojme tři velké kufry nebo čtyři golfové bagy a nechybí mu ani fixační systém. Kabinu zahřeje tepelné čerpadlo, ruce pak vyhřívání volantu.
Subaru míří, podobně jako jiné automobilky, k nulovému počtu smrtelných nehod v jejich vozech od roku 2030. Samozřejmě nechybí bezpečnostní systém Eyesight se stereokamerou a dále kamerové rozeznávání obličejů, hlídající mj. řidičovu únavu. Paket bezpečnostních funkcí dostal nový název Subaru Safety Sense a pokrývá mnohem větší paletu situací než dosud. Přibylo například varování před příčně projíždějícími auty při couvání nebo před nebezpečným otevřením dveří. Nechybí ani samočinné zastavení před překážkou při couvání. Kamery kolem celého auta poskytují panoramatický výhled. K dispozici bude i telematická aplikace do mobilu.
Solterra se dostane k prvním evropských zákazníkům v polovině roku 2022, zda mezi nimi budou i ti čeští, není v tuto chvíli jisté. Výrobce slibuje i po deseti letech provozu minimálně 90 % zachované kapacity baterie. Dojezd zatím nebyl zhomologován, avšak podle WLTP by se měl pohybovat kolem 400 km. Dobrou zprávou je použití konektoru CCS2 Combo. 80 procent baterie by se mělo doplnit za 30 minut. Japonská specifikace se každopádně chlubí hodnotou 460 km, ovšem podle tamějším normy WLTC. Cenu zatím výrobce neoznámil.