Když se poprvé objevil problém s uvolněnými šrouby kol u elektrických crossoverů Toyota bZ4X a Subaru Solterra, všichni si říkali, jak je něco takového možné. Nyní to ale vypadá, že ani první svolávací akce nebyla dokonalá. Je zde totiž další, jak informuje electrek.co. Týká se výhradně Subaru a do servisu bude muset na preventivní kontrolu 1 182 majitelů. V hlavní roli jsou opět šrouby kol, které se mohou postupně uvolnit. Podle aktuálních zpráv za vše může fakt, že dodavatel šroubů řádně nedokončil postup opravy při prvním stažení vozidel do servisů.
Poprvé se tato závada objevila loni těsně před spuštěním prodeje obou vozidel. Tehdy to znamenalo několikaměsíční zpoždění dodávek aut do rukou zákazníků. Subaru radí, aby s vozy nejezdili do chvíle, než bude možnost navštívit servisní středisko. V rámci záruky se na vůz zdarma podívají technici a případné uvolněné šrouby dotáhnou. Současně s tím je nutno podotknout, že problém se nejspíše týká výhradně amerických zákazníků.
Technické parametry Subaru Solterra
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 690 × 1 860 × 1 650 mm, 2 020 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 160 kW, 218 koní, točivý moment: 335 Nm |
Baterie | 71,4 kWh |
Nabíjení | rychlonabíjení: 150 kW, palubní: 6,6 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 17,9 kWh / 100 km, dojezd: 414 km |
Cena od | 1 580 000 Kč |