Souboj Lucid vs. Tesla pokračuje na Laguna Seca! Porazil Lucid Air nejrychlejší Teslu?

Souboj Lucid vs. Tesla pokračuje na Laguna Seca! Porazil Lucid Air nejrychlejší Teslu?
Fotografie: lucidmotors.com
  • Mezi cestovními vozy dosud držela rekord na Laguna Seca Tesla Model S „Plaid“
  • Minulý týden na tomto okruhu jezdil Lucid Air a údajně dosáhl výrazně lepšího času
  • Vypadá to, že to je eso v rukávu Lucidu před Tesla Battery Day

Na okruhu Laguna Seca drží rekord mezi cestovními vozy Tesla. Když pomineme závodní verzi Modelu 3 Unplugged Performance, je rekordmanem prototyp Tesly Model S „Plaid“, tedy připravovaná verze se třemi motory, která se možná představí zítra na Tesla Battery Day. Lucid se ale s třímotorovou verzí modelu Air asi postaral o to, že tento rekord už neplatí, jak píše teslarati.com.

Lucid na Laguna Seca jezdil s třímotorovým modelem Air

Vypadá to jako běžné soupeření mezi dvěma výrobci luxusních elektromobilů, ale má to větší důležitost, než by se mohlo zdát. Zítra 22. září totiž má být Tesla Battery Day, kde se kromě představení nové technologie baterií očekává i premiéra Tesly Model S „Plaid“ se třemi motory. Ta právě jako prototyp zajela zmíněný rekord v Laguna Seca. Čas Lucidu Air, taktéž se třemi motory, který se na Laguna Seca proháněl minulý týden, zatím nebyl oficiálně potvrzen od okruhu Laguna Seca, ale údajně se pohybuje okolo 1:33, což by bylo o cca o 3,5 sekundy lepší, než zajela Tesla. Vypadá to tedy, že si oficiální zveřejnění Lucid Motors naplánoval těsně před Battery Day, aby zmírnil senzaci vyvolanou nejrychlejším Modelem S.

I kdyby se mu to ale povedlo, nesmíme zapomenout na fakt, že Tesla má oproti Lucidu jednu velkou výhodu – už má fyzicky továrnu a auta dávno vyrábí, zatímco Lucid je ve fázi prototypů a továrnu teprve staví. Takže i kdyby měl opravdu výrazně rychlejší auto s lepším dojezdem, má před sebou ještě dlouhou cestu k realizaci v podobě sériového vozu, který si zákazníci mohou koupit.

Technické parametry Lucid Air Dream Edition Range

Kompletní specifikace
Konstrukcesedan, 4 975 × 1 939 × 1 410 mm, ? kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon696 kW, 947 koní, točivý moment: 1 390 Nm
Baterie118 kWh (100 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 300 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
Spotřeba?
Cena od5 450 000 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze