Škoda rozšiřuje své služby konektivity o nabídky podle aktuální polohy auta

1
Škoda rozšiřuje své služby konektivity o nabídky podle aktuální polohy auta
Fotografie: skoda-storyboard.com
  • Řidiči vybraných modelů značky Škoda budou na základě aktuální polohy svého vozidla dostávat přes infotainment nabídky šité na míru od řady partnerských společností
  • Služba Marketplace se právě spouští v České republice a následně vstoupí i na další trhy

Škoda Auto v tiskové zprávě informuje o tom, že přidává do svého portfolia konektivity další službu: řidiči vozů vybraných modelových řad značky Škoda v České republice mohou využívat palubní infotainment k přístupu k různým výhodným nabídkám na základě polohy jejich vozu.

Škoda Marketplace

Tyto služby, založené na spolupráci s různými partnery, vychází z aktuální pozice vozu a dalších parametrů, jakými jsou stav paliva v nádrži nebo počasí venku. Infotainment tak například v případě potřeby doplnění paliva zobrazí nejbližší partnerské čerpací stanice a jejich dostupné individuální výhodné nabídky a slevy. Na základě stejného principu mohou řidiči vozů značky Škoda zajet do automyčky, v budoucnu budou informováni i o speciálních nabídkách supermarketů, hotelů, restaurací a mnoha dalších partnerů.

Andre Wehner, Chief Digital Officer Škoda Auto, uvedl: „Jako Simply Clever Company pro nejlepší řešení mobility činíme maximum, abychom zvýšili přínos pro zákazníky. To platí i pro naše nové služby založené na aktuální poloze vozidla. Již od samotného počátku spolupracujeme s mnoha zajímavými partnery, abychom našim zákazníkům mohli hned od začátku poskytnout širokou škálu lokalizovaných nabídek na míru – což jim zaručí nejlepší možnou zákaznickou zkušenost. Využití dat a jejich kombinace s atraktivními nabídkami nám dává možnost přinášet nové digitální služby našim zákazníkům.“ Sebastian Lasek, vedoucí oddělení konektivity ve společnosti Škoda Auto, dodal: „Vytvořili jsme zcela nezávisle vlastní, novou platformu pro nabídky založené na poloze auta. Je to příklad inovativních služeb konektivity, které jsme už schopni poskytnout našim zákazníkům tím, že plně využijeme stávající technologie a chytře je propojíme.

Škoda Marketplace

Aplikace Marketplace upozorní zákazníky značky Škoda na speciální nabídky a slevy prostřednictvím infotainmentu. Pokud auto například potřebuje doplnit palivo, infotainment upozorní řidiče na nejbližší partnerskou čerpací stanici a její výhodné nabídky. Nabídka se objeví na hlavním displeji vozu a řidič ji dotykem prstu přijme. Palubní navigace následně vypočítá nejlepší trasu na místo, kde je nabídka k dispozici. Než tam řidič dojede, přijde mu na mobil email s čárovým nebo QR kódem. Ten uživatel naskenuje při placení, a tím nabídku uplatní.

Jeden z partnerů, kteří se do projektu zapojili a umístili své nabídky do nového digitálního prostředí Marketplace, je síť čerpacích stanic OMV. Zákazníci zde budou moci čerpat řadu výhod – slevy na paliva nebo zvýhodněné nabídky na nápoje. Když trasa vede kolem partnerské čerpací stanice či supermarketu, jsou řidiči vozu značky Škoda upozorněni na dostupné speciální nabídky, které jim umožní rozhodnout se spontánně, zda chtějí například zajet na svůj pravidelný nákup. Infotainment v nabídkách zohledňuje nejen údaje o vozidle, jako například stav paliva, nýbrž také další parametry, jako jsou souřadnice GPS a informace o počasí. Na základě toho budou uživatelům vždy poskytovány ty nejužitečnější individuální návrhy dle místa, kde se aktuálně nachází.

Škoda Marketplace

Aplikace je už teď k dispozici v nejnovějších verzích infotainmentu vozidel modelových řad Scala, Kamiq, Superb, Karoq a Kodiaq. Další modely budou následovat. Zákazník musí před použitím služby aktivovat Škoda Connect a zaregistrovat se na Škoda Marketplace. Jakmile se řidič zaregistruje do aplikace Marketplace, program analyzuje jeho návyky, trasy a každodenní rytmus, aby mu sestavil nabídky na míru. Do té doby budou uživateli poskytovány obecné nabídky určené všem. Po „fázi učení“ trvající až tři týdny, pak aplikace zobrazuje nabídky specifikované pro jednotlivé uživatele na základě jejich zvyků, jízdní situace, ročního období nebo dokonce počasí. Kdykoli jsou k dispozici nové nabídky, je uživatel informován prostřednictvím palubního infotainmentu. Uživatel však nabídky může v aplikaci sám prohledávat a vybírat z nich.

Služba Marketplace začíná nejprve na domácím trhu Škoda Auto, přičemž zahraniční trhy budou následovat. Mezi současné partnery patří řetězec čerpacích stanic OMV, provozovatel ručních automyček Automyčka Express a síť ovocných barů Fruitisimo. Seznam partnerů se neustále rozšiřuje. V budoucnu přibydou i hotely a restaurace.

Diskuze ke článku
Honza Aegir
Honza Aegir
Mám škodovku rád, ale co vyložené nesnáším jsou všemožné reklamy a nabídky, které vyložené otravují. Myslím, že tohle je spíš krok vedle.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze