Škoda Auto zavádí novou tarifní strukturu u služby Powerpass

1
Škoda Auto zavádí novou tarifní strukturu u služby Powerpass
Fotografie: Škoda Auto
  • Powerpass nabízí přístup k 310 000 stanic ve většině evropských zemí
  • Na výběr jsou tři různé tarify s jednotnou strukturou cen v každé zemi
  • Přibližně 50 % veškerého nabíjení proběhlo v síti Ionity

Powerpass umožňuje zákazníkům značky Škoda využívat síť veřejných dobíjecích míst v Evropě, která čítá již přes 310 000 nabíjecích stanic. Majitelé čistě elektrických vozů řady Enyaq iV je mohou využívat pomocí tří různých tarifů, přičemž většina těchto dobíjecích míst je součástí sítě Ionity. Na jejím postupném rozšiřování se podílí i Škoda Auto a koncern Volkswagen. Rok po uvedení na trh má Powerpass české automobilky pozitivní výsledky. Každý třetí vůz Enyaq iV využívá nabíjení prostřednictvím služby Powerpass pomocí aplikace v chytrém telefonu nebo RFID karty. Srovnání ukazuje, jak úspěšný Powerpass doposud je: s energií, kterou dosud zákazníci značky Škoda odebrali, by mohl vůz Enyaq iV 570krát absolvovat cestu kolem světa.

K dispozici je již více než 310 tisíc veřejných dobíjecích míst, včetně evropské sítě veřejných rychlonabíjecích stanic Ionity a mnoha dalších nabíjecích míst jiných provozovatelů. S přibližně 10 000 rychlonabíjecími stanicemi na více než 3 000 místech umožňuje Powerpass využívat největší síť rychlého dobíjení v Evropě. V celé Evropě nabíjí své vozidlo pomocí služby Powerpass každý třetí řidič vozu Enyaq iV. Celková energie nabitá jen za první rok by vystačila k tomu, aby Enyaq iV objel 570krát svět. Přibližně 50 % veškerého nabíjení proběhlo v síti Ionity. Na těchto nabíjecích stanicích je pro první elektrickou škodovku k dispozici maximální nabíjecí výkon až 135 kW. Baterii Enyaqu Coupe iV 80 s kapacitou 82 kWh tak lze nabít z 10 % na 80 % za pouhých 29 minut. Časté využívání rychlonabíjecích stanic, které se nacházejí převážně na hlavních silnicích a dálnicích, podtrhuje, jak intenzivně se Enyaq iV používá na dálkových trasách.

Podmínkou užití služby je výběr jednoho ze tří tarifů. V základním tarifu Charge Free zákazník neplatí kromě ceny za odebranou energii žádný měsíční poplatek. Tarif Simply Charge nabízí za nízký základní měsíční poplatek zvýhodněné ceny energie odebrané při nabíjení na veřejných AC a DC nabíjecích stanicích. Nejoblíbenějším tarifem je Charge Faster, který za mírně vyšší základní měsíční poplatek snižuje náklady za používání sítě nabíjecích stanic Ionity a současně nabízí ještě nižší ceny za AC a DC nabíjení. Každý uživatel této služby může nabíjet svůj vůz po celé Evropě za transparentní a jednotné ceny. Všechna dobíjení jsou zpracovávána centrálně prostřednictvím služby Powerpass a následně účtována společně s ostatními náklady na měsíční bázi. Na českém trhu přišla automobilka rovněž s podporovaným řešením ušitým na míru flotilovým zákazníkům. Platforma Chargee spojuje vlastníky dobíjecí infrastruktury s majiteli elektromobilů. Díky tomu lze efektivně řídit a sledovat celou síť elektromobility. Řidiči snadno najdou vhodnou dobíjecí stanici, kde nabijí své vozidlo a jednoduše za tuto službu zaplatí

Diskuze ke článku
Dave Whisky Priest
Dave Whisky Priest
Tohle je článek? To je spíš placená reklama na kapacitu Enyaqu! Příště aspoň uveďte nějakou cenu/výši poplatku, když o tom ten článek má být...

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze