Škoda Auto Česká republika zahájila na domácím trhu online prodej. Nová prodejní platforma www.skoda-online.cz zákazníkům přináší objednání operativního leasingu Škoda bez starostí z pohodlí domova. Výběr a objednání vozu, uzavření smlouvy i platba online jsou přehledné, pohodlné a rychlé. Nové vozy jsou připraveny k předání u participujících autorizovaných prodejců v dodací lhůtě již od 14 dní.
„Nástup nových technologií a digitalizace výrazným způsobem mění všechna odvětví lidské činnosti, automobilový sektor nevyjímaje. Významně se také mění očekávání a chování zákazníků. Nakupování zboží i služeb na internetu se stává normou ve stále se rozšiřujícím počtu odvětví a oborů. Škoda je na tento trend připravena. Nové online prodejní nástroje vnímá nejen jako rozšíření služeb zákazníkům, ale i jako příležitost k identifikaci a oslovení nových cílových skupin, které jsou pro další rozvoj značky klíčové,“ říká Luboš Vlček, ředitel Škoda Auto Česká republika, u příležitosti spuštění online prodejní platformy na domácím trhu.
Nová online prodejní platforma nabízí zákazníkům jednoduchý a pohodlný způsob objednání vozu na operativní leasing. V menu jsou zobrazeny dostupné vozy, a to včetně informace o rychlosti dodání a měsíční splátce. Výběrem vozu se otevře stránka s plnou specifikací včetně technických údajů, kde je též možno zvolit variantu služeb Start nebo Komplet, délku pronájmu 24 nebo 36 měsíců, roční nájezd v rozmezí 10 000 až 40 000 km a spoluúčast pojištění ve výši 1 nebo 5 %. Po volbě varianty produktu se stačí již jen zaregistrovat do online prostředí Škoda, přihlásit, vyplnit žádost o financování, zvolit autorizovaného prodejce pro předání vozu a operativní leasing objednat.
Nechybí ani online chat jako podpora pro případ, že byste v něčem takříkajíc tápali. Popřípadě můžete zavolat na non-stop informační linku. Placení probíhá platební kartou.
Online prodej je doplňkovou službou ke stávajícím prodejním kanálům. Zákazníkům digitalizace prodejního procesu přináší celkové zjednodušení objednávky i časovou úsporu, prodejním partnerům značky novou klientelu a moderní způsob realizace prodeje i servisních prací. Stejně jako u stávajících prodejních kanálů zajišťují předepsané servisní prohlídky i údržbu vozů v rámci ŠKODA Bez starostí autorizovaní servisní partneři Škoda.
„Online prodej je realizován s plnou účastí našich autorizovaných obchodníků a Škoda tak může domácím zákazníkům poskytnout unikátní šíři své obchodní sítě. Jsme pevně přesvědčeni, že tento nový způsob oslovování klientů pomůže dále posílit pozici Škoda na českém trhu i obchodní síť značky,“ říká Miroslav Holan, vedoucí rozvoje prodejní sítě Škoda Auto Česká republika. Online prodej operativního leasingu je realizován ve spolupráci se Škoda Financial Services.
Začátkem letošního roku Škoda Auto spustila zajímavý projekt ve Španělsku, kde otevřela svůj první digitální showroom. Nejde tedy o showroom, který najdete na nějaké fyzické adrese, ale jen si zapnete váš počítač a z domova se podíváte na vozy Škoda prakticky stejně, jako kdybyste osobně navštívili prodejnu.
Zdroj: media.skoda-auto.com