Škoda Auto se po dvou letech prudkých propadů odbytu způsobených souběhem několika krizí vrací k růstu. Ačkoliv po ruském nově odepsala čínský trh, který ji měl původně spasit (-48,9 %), a v Indii, kde má rovněž obrovské plány, prodeje rovněž poklesly (-5,8 %), vše vyrovnal značný nárůst poptávky v Německu (+17,6 %), které je pro značku největším trhem a vloni tam udala celkem 157 800 aut. Dobré signály vyslala celá západní Evropa s nárůstem o 27,4 % na 480 100 jednotek i střední Evropa, která vyrostla o 25,1 % a absorbovala 185 tisíc nových Škodovek. Naopak východní Evropa zůstala za očekáváním a odepsala 6,2 %, naštěstí z celkového koláče tvoří jen relativně malý díl (46 800 prodejů). Za pozornost stojí vzestup na britském trhu o 41,8 % (49 600 vozů), dobře si vedli i čeští prodejci se skóre 71 200 kusů a meziročním nárůstem o 23,4 %.
Rostly prodeje všech evropských Škodovek (lokální modely Kushaq a Slavia se mírně propadly o 0,6, resp. 4,9 %), největší relativní skok ovšem zaznamenal Enyaq, který sice stále zůstává jedinou čistě elektrickou Škodovkou (a zůstane jí až do letošního příchodu menšího Elroqu), ovšem na řadě vyspělých elektromobilních trhů se probojoval mezi nejprodávanější elektromobily, a to přestože se cenově nepodbízí. Těžištěm ovšem stále zůstávají konvenční spalovací modely, mezi nimiž zazářila Octavia. Ta sice vyrostla „jen“ o 36 %, ovšem výsledných 191 900 prodejů znamená, že absolutní nárůst byl ze všech modelů zdaleka nejvyšší.