Škoda Auto hodlá šetřit prakticky každou korunu, která se automobilce nevrátí. Začít se má u modelů, které nepřinášejí velký zisk, stejně jako se automobilka zaměří na vývoj a další nákladné záležitosti. Cílem je ušetřit až 12,9 miliardy korun ročně. A důvod? Masivní investice směrem do elektromobility, čemuž se ani Škoda Auto nevyhne. Vše potvrdil Hospodářským novinám šéf firmy Bernhard Maier.
Náklady Škody Auto mezi roky 2016 a 2017 vzrostly o 59 miliard. I proto Maier řekl, že automobilka bude kompletně analyzovat všechny výdaje, od nabídky přes oblast vývoje, a to ve všech fázích. Vše Hospodářským novinám potvrdil i šéf českého zastoupení Luboš Vlček.
Nedávno Škoda Auto představila model Scala, který nahrazuje v modelové paletě Škodu Rapid. Odhalení proběhlo v Tel Avivu. Zatímco konkurence už s elektromobilitou má nějakou zkušenost, Škoda Auto do tohoto segmentu dorazí skoro jako poslední. To však nutně nemusí znamenat, že automobilce ujel vlak. Však se o všem budeme moci brzy přesvědčit.