Rychle se rozvíjející Indie se stává velmi zajímavým trhem pro výrobce železniční techniky. Má totiž jednu z nejrozsáhlejších železničních sítí na světě, navíc z 80 % elektrifikovanou (na zbytku se rychle pracuje). Indická vláda kromě toho míní tento způsob dopravy podporovat na úkor kamionů a plánuje zvýšit podíl zboží přepraveného po železnici z nynějších 27 na 40 %. To se už nyní projevuje rychlým růstem přepravních výkonů a také přímo magickou přitažlivostí pro lokomotivky celého světa. Součástí modernizace indických drah je totiž také zvyšování rychlostí, s čímž souvisí obměna vozového parku. A protože v téměř půldruhamiliardové Indii mají široký rozchod, velký průjezdní profil i vysokou únosnost svršku, potřeba budou lukrativní a vysoce výkonné stroje.
Aktuálně se pochlubil Siemens rekordní smlouvou na dodání 1 200 šestinápravových nákladních lokomotiv se dvěma tříosými podvozky a výkonem 6 700 kW. Půjde o skříňové stroje na střídavé trakční napětí 25 kV 50 Hz pro rozchod 1 676 mm určené pro tahání těžkých nákladních vlaků o hmotnosti do 4 500 tun rychlostí až 120 km/h. Celková hodnota kontraktu včetně kompletního servisu a platformy pro telematiku se vyšplhala na 280 miliard rupií (75,6 miliardy korun).