Sériová výroba Volkswagenu ID.7 spuštěna, na podzim se můžeme těšit

Sériová výroba Volkswagenu ID.7 spuštěna, na podzim se můžeme těšit
Fotografie: Volkswagen
  • Po předsérii z června byla odstartována masová výroba
  • Volkswagen ID.7 vzniká ve stejné továrně jako Passat
  • V Německu již výrobce přijímá objednávky

Výroba Volkswagenu ID.7 byla zahájena v závodu Emden, který dosud vyráběl oblíbené Passat a zároveň produkuje i ID.4. Právě kvůli nedostatečné poptávce po ID.4 byla nedávno zavedena 14denní odstávka výroby a odloženo plánované zavedení třetích směn. Stejný model se vyrábí i ve Cvikově (Zwickau), takže budoucí organizace výroby závisí na vývoji poptávky po obou jmenovaných elektromobilech.


Do výroby naběhla zatím jediná verze ID.7 Pro se zadním pohonem a baterií o kapacitě 77 kWh netto, známou již z dosavadních modelů na platformě MEB. Ta by měla podle WLTP ujet až 615 km a nabíjet příkonem až 170 kW. Očekávaná větší baterie s 86 kWh netto s maximálním příkonem 200 kW dorazí později, avšak zatím není jasné, kdy přesně. Hned od počátku se o pohon postará nový poháněcí modul AP550 s výkonem až 286 k, který se později objeví i v Enyaqu Laurin & Klement, do budoucna se očekává i výkonná verze GTX s pohonem všech kol.

Technické parametry Volkswagen ID.7 Pro

Kompletní specifikace
Konstrukceliftback, 4 961 × 1 520 × 1 862 mm, 2 172 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon210 kW, 286 koní
Baterie82 kWh (77 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 175 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 14,2 kWh / 100 km, dojezd: 615 km
Cena od1 329 900 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze