Generální ředitel Renaultu Luca de Meo podle informací webu automobile-propre.com vyjádřil obavy ohledně budoucnosti vodíkových automobilů. Během slyšení ve francouzském Národním shromáždění prohlásil, že pro tuto technologii neexistuje životaschopný trh, a označil situaci za velmi složitou. Vodíková divize Hyvia, společný podnik Renaultu a společnosti Plug, se kvůli slabé poptávce dostala dokonce pod nucenou správu. De Meo přiznal, že vodík se prosazuje mnohem pomaleji, než se očekávalo, což je v rozporu s původními ambicemi Renaultu.
Francouzská automobilka viděla ve vodíku doplňkové řešení k elektromobilům, zejména pro užitková vozidla. Cílem bylo do roku 2030 dosáhnout 30% podílu na evropském trhu s vodíkovými modely. Navzdory současným problémům Renault na vodík zcela nerezignuje. Důkazem je koncept Emblem, který kombinuje elektrickou baterii a vodíkový pohon. Na vodíkovou technologii stále sází i další automobilky, jako jsou Peugeot, BMW, Hyundai a Toyota. Přesto se zdá, že cesta k širšímu uplatnění vodíkových vozidel bude ještě dlouhá a plná výzev.

