Prolezli jsme Teslu Cybertruck

6
Prolezli jsme Teslu Cybertruck
Fotografie: Petr Vomáčka, fDrive.cz
  • Novinkou je přední spodní kamera s ostřikovačem
  • Pro lepší cesty v terénu má vůz natáčecí zadní nápravu

V současné době mají fanoušci Tesly možnost do soboty vidět poslední novinku značky na vlastní oči. Cybertruck totiž dorazil do pražské pobočky v Průhonicích. I když jde pouze o stojící exemplář, měli jsme unikátní možnost se posadit za volant a vyzkoušet si některé funkce tohoto revolučního vozidla. Cybertruck, jak už název napovídá, je vozidlo určené pro odvážné jedince, kteří nechtějí mít auto jako ostatní. Odolná plechová karosérie a Armor skla dodávají autu futuristický a agresivní vzhled. Pohyblivá roleta na ložnou plochu, plno nabíjecích bodů a skvělý audiosystém – to jsou jen některé z mnoha zajímavých prvků tohoto vozu.

Tesla Cybertruck dorazila do Prahy, prolezli jsme ji

Jednou z největších novinek, které elektromobil přináší, je natáčecí zadní náprava, která umožňuje vozidlu efektivně se pohybovat v terénu. Pohon 4×4 a „frunk“ jsou další technologické inovace, které z tohoto vozu činí skvělého společníka pro dobrodružné výlety i každodenní použití. Jedním z nejzajímavějších prvků auta je nová přední kamera s ostřikem, který zaručuje perfektní viditelnost za všech podmínek. Tento detail se ukázal jako velmi užitečný, zejména pro řidiče, kteří často jezdí v nepříznivých povětrnostních podmínkách.

Celkově lze říci, že Cybertruck je revolučním vozem, který se odlišuje od všech ostatních vozidel na trhu. Jeho inovativní design, technologické prvky a odolnost ho činí ideálním vozem pro ty, kteří hledají něco zcela mimo obvyklé standardy. Pokud máte možnost vyzkoušet si Cybertruck na vlastní kůži, určitě neváhejte. Je to zážitek, který vám zaručeně změní pohled na moderní technologii a automobilový průmysl jako celek. Kompletní prohlídku vozu i s dalšími vychytávkami najdete v našem videu.

Design vozu vyvolává intenzivní reakce, od údivu až po kontroverzi. Někteří jsou fascinováni jeho futuristickým vzhledem a robustní konstrukcí, zatímco jiní jsou kritičtí vůči jeho nekonvenčnímu stylu. Řidiči, kteří ho měli možnost řídit, oceňují jeho pevnost, rychlost a inovativní funkce, ale někteří si stěžují na obtížné ovládání v nízkých rychlostech. Celkově však auto přitahuje pozornost a vyvolává silné emoce, pozitivní i negativní.

Naše pocity při fyzické prohlídce auta jsou velmi podobné těm, které popisují ostatní. Zprvu je auto opravdu obrovské, ale když se posadíte dovnitř, nebo dokonce lehnete na korbu, což je možné, tak vám to až tak moc nepřijde. Jediným vážně zajímavým překvapením je karosérie, skla a extra velký přední stěrač. Karosérie tvořena z čistého leštěného nerezového plechu bez barvy je opravdu mohutná. Plech je extrémně tlustý oproti ostatním autům a občas najdete nějaký viditelný svár. Skla jsou zase netradičně tlustá a nápor na techniku stahování bude enormní. No a přední stěrač si budete muset asi kupovat jen v Tesle, jelikož běžný hobby market takto velký „mop“ opravdu skladem držet nebude.

Tato Tesla Cybertruck bude v Česku pouze pár dní a na silnice se nepodívá, protože není registrovaná. Mohli jsme tedy udělat jen statickou prohlídku. Díky projektu Cybertruck in EU bude ale Cybertruck k dispozici i na jízdní dojmy a těšíme se, až vám je budeme moci zprostředkovat. Auto aktuálně čeká na dopravu do Evropy. Líbí se vám Tesla Cybertruck? Co vás na tomto autě zajímá? Rádi si to přečteme v komentářích, abychom věděli, na co se při testu více zaměřit.

Technické parametry Tesla Cybertruck Cyberbeast

Kompletní specifikace
Konstrukcepick-up, 5 683 × 2 200 × 1 791 mm, 3 104 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon630 kW, 857 koní, točivý moment: 1 390 Nm
Baterie123 kWh (120 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 250 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
Spotřeba?, dojezd: 515 km
Cena od2 611 636 Kč
Diskuze ke článku
Martin
Martin
Tak za mě jsou emoce negativní. Tohle auto v Evropě snad nikdo nemůže chtít.
den
den
bych rek ze nataceci zadni naprava bude pro lepsi manevrovani ve meste, do terenu se hodi moznost menit svetlou vysku v rozmezi 201-406mm
Jan Jakubík
Jan Jakubík
Naposledy upraveno: 5. 6. 11:18
Mě by zajímalo, jak se s takovým autem reálně jezdí, podle mě to není úplně hitparáda, kvůli velikosti a tvru/výhledu z auta. Můžeme se někdo podělit o zkušenost, prosím? Je tu někdo takový? Ano, vypadá to COOL, ale co reálná použitelnost, navrch v Evropě, kde máme užší silnice s větším počtem zatáček.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze