Značka Lexus vykázala během prvního pololetí roku 2019 stabilní tempo růstu v Evropě. Zatímco trh s luxusními vozy klesl o 2 procenta, značce Lexus stoupl prodej o 5 procent na 40 450 kusů. Výrazného zlepšení dosáhl Lexus na několika klíčových trzích, jako je Itálie (+51 %), Německo (+33 %), Španělsko (+19 %), Polsko (+13 %), Francie (+12 %) a Velká Británie (+8 %).
Ke zvýšení popularity přispělo i uvedení dvou zbrusu nových modelů, kompaktního crossoveru UX a sedanu ES. Pouhých pět měsíců od zahájení prodeje se pro UX rozhodlo 8 532 zákazníků, čímž se potvrdila pozitivní reakce trhu na vůbec prvního zástupce značky Lexus v rychle rostoucím segmentu prémiových kompaktních crossoverů.
Nejsilnějšího prodejního růstu dosáhl model ES (+387 % na 3012 vozidel) v návaznosti na uvedení modelu nové generace, který se koncem roku 2018 představil na všech evropských trzích.
Lexus je předním hráčem na poli elektrifikace, což dokládá 28 006 hybridních vozů, které se prodaly v Evropě v první polovině roku 2019. Oproti stejnému období loňského roku stoupl zájem o 17 procent. Hybridní modely tvořili ve střední a západní Evropě 95 procent prodejů.
SUV střední třídy Lexus NX s 11 699 prodanými kusy zastává v Evropě i nadále pozici nejlépe prodávaného modelu značky. Pro model RX se rozhodlo 8 382 zákazníků.
Na českém trhu Lexus zlepšil za první pololetí letošního roku své prodejní výsledky o 26 %. Značce se dařilo zejména mezi privátními zákazníky, kde zaznamenala 143% nárůst v registracích oproti prvnímu pololetí loňského roku.