V rámci pilotního projektu elektrické nákladní dopravy přepravila společnost Sennder 17 tun nákladu pro společnost Cabot z nizozemského přístavu Rotterdam do belgických Antverp. Poté se elektrický náklaďák vrátil zpět na svou základnu. Samotná přeshraniční okružní cesta měla více než 300 km, což ukazuje, že i převážet zásilky po Evropě lze čistě bez emisí.
Pilotní projekt byl proveden s cílem otestovat dlouhodobé schopnosti elektrických nákladních vozidel o hmotnosti více než 40 tun. Provozovatel elektrických nákladních vozidel s nulovými emisemi, společnost BREYTNER, ve spolupráci s Hn Post & Zonen, poskytla těžké nákladní vozidlo s maximální celkovou hmotností 50 tun a dojezdem baterie na jedno nabití 150 km. Auto se tak muselo během své cesty dobíjet, přičemž jedno nabití proběhlo na cestě do cíle a druhé při návratu na základnu. Každé nabití trvalo přibližně hodinu a dvacet minut. Proběhlo vždy v Nizozemsku, jelikož je to země s jednou z nejhustších nabíjecích sítí na světě.