Dokonalé jízdní vlastnosti prakticky nikdy nesouvisí s výkonem, ale především s hmotností a jejím rozdělením. Krásným příkladem je například Toyota GT86 nebo Subaru BRZ. Pokud bychom šli dále, jedna z nejřidičtějších aut nabízí Porsche.
Porsche má ve své nabídce například plug-in hybridní Panameru i Cayenne a prvním elektrickým autem je Taycan. Tlak na plnění emisí ze strany Evropské unie je velký, a tak i Porsche musí myslet na budoucnost. Nabízí se elektrifikace vozů, jako je Cayman nebo Boxster. Německá automobilka tuto cestu již testuje, ale dle prvních výsledků se v brzké době elektrifikace u těchto aut nedočkáme, jak informuje motor1.com.
Jakákoli elektrifikace přináší kila navíc. A je jedno, zda jde o mild-hybrid, hybrid nebo plug-in hybrid. Samozřejmě, že plug-in hybrid přináší zdaleka nejvíce kilogramů, ale i ostatní cesty jsou pro Porsche problémem v jízdních vlastnostech. „Momentálně testujeme několik elektrifikovaných Boxsterů, ale jejich jízdní vlastnosti pro nás nejsou uspokojující. Finální rozhodnutí, zda se v testování bude pokračovat, nebo ne, nyní nemáme,“ řekl Michael Steiner vedoucí vývojového týmu.
Spekuluje se, že v roce 2021 by mohl na trh dorazit elektrický Macan a mluvilo se také o plug-in hybridním Porsche 911. Osobně si však myslím, že právě legendární model 911 bude posledním, který se kdy elektrifikace dočká, a Porsche raději nabídne elektrifikovaný pohon jinde.