Ford ukazuje, že při vývoji a dolaďování elektrického crossoveru Mustang Mach-E nenechává nic náhodě. Server MotorTrend.com přináší informace o tom, jak probíhá testování v náročných zimních podmínkách. Tam se testuje chování baterie při nízkých teplotách a zároveň nastavení pohonu všech kol. Můžete se podívat i na video driftujícího Mustangu Mach-E.
Video je pořízené v Smithers Winter Proving Grounds, což je jedno z míst, kam automobilky berou auta na testy, aby je vystavily extrémním zimním teplotám a zároveň extrémním podmínkám trakce. Ostatně tento test probíhal při teplotě -40 °C.
Různé asistenční systémy mají za cíl zabránit prokluzu kol, ale na videu můžete vidět auto často v driftu. Pohled na palubní desku ukazuje, že je vypnutá kontrola trakce. Možná proto, aby se správně odladil samotný pohon všech kol bez zásahů kontroly trakce, možná i kvůli tomu, aby vzniklo pěkné video. Každopádně se na to dívá hezky a ukazuje to, že na kluzkém povrchu bude Mach-E zábavné auto, stačí vypnout kontrolu trakce.
Technické parametry Ford Mustang Mach-E RWD SR
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 713 × 1 881 × 1 625 mm, 2 047 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
Výkon | 198 kW, 269 koní, točivý moment: 430 Nm |
Baterie | 75,7 kWh (70 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 115 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 17,2 kWh / 100 km, dojezd: 440 km |
Cena od | 1 458 900 Kč |