Právě koukáme na Mitsubishi Outlander a ono vypadá skoro úplně stejně jako to, které jsme měli na test. Tohle je ale facelift pro rok 2018 a poznáte jej podle jiné grafiky předních světel a jiného nárazníku – a to bude asi všechno. Nesmíte být ale povrchní a musíte se podívat pod kapotu. Tam se nachází nový, 2,4litrový motor, který navzdory downsizingu zvětšil svůj objem.
Mitsubishi Outlander PHEV
Silnější spalovací motor doplnily i elektromotory silnější o deset procent a také větší baterie. Ta má nově kapacitu 13,8 kWh, což ale ve srovnání s předchozí 12kWh není zas takový rozdíl. Ani rozdíl v dynamice nebude tak významný, počítáme ale s nárůstem výkonu zhruba o 20 koníků. Navíc se ale zlepší efektivita a tím pádem i spotřeba.
Nepatrné změny proběhly také uvnitř. Nový je displej infotainmentu s uhlopříčkou 6 palců a přibylo i pár nových ovladačů. Mitsubishi Outlander se velmi dobře prodává, vždyť už má více než 140 tisíc plug-in hybridních zářezů. Co se dobře prodává tedy není nutné nijak výrazně měnit.