Švédská Candela Speed Boat AB se vývojem, výrobou a prodejem elektrických vznášedel začala zabývat v roce 2015 a o čtyři roky později uvedla svou první elektrickou loď Sweden. Cílem bylo nabídnout plnohodnotnou alternativu ke spalovacím lodím, které ruší životní prostředí škodlivými výfukovými emisemi, hlukem a vlnami. Bylo ovšem třeba nabídnout akční rádius srovnatelný se spalovacími loděmi, s čímž mají klasické elektrolodě problém. Řešením se ukázala koncepce vznášedla, která radikálně snižuje hydrodynamický odpor a umožňuje stávajícím modelům urazit na jediné nabití více než čtyřicet námořních mil (74 km) cestovní rychlostí 22 uzlů (41 km/h). To je podle výrobce zhruba čtyřnásobek proti srovnatelným elektrolodím.
Aktuální novinkou představenou na vodním salonu v Benátkách, je Candela P-8 Voyager, luxusní vodní taxi technicky vycházející z jachty C-8. Stejně jako ona tedy používá lehkou karbonovou konstrukci a revoluční bezúdržbový dvoušroubový poháněcí modul C-Pod. Ten je, stejně jako vodní křídla, umístěn na výsuvné konzole a řízen vyspělou elektronickou jednotkou s rozsáhlou senzorikou. Ta upravuje polohu křídel 100× za sekundu a umožňuje bezproblémovou a komfortní plavbu i na značně rozbouřeném moři. Konkrétně zvládne zcela vyhladit až 1,5metrové vlny. Nabízí celkem čtyři režimy plavby: se zdviženou přídí a zasunutým křídlem na velkých vlnách, pak jako klasický hydroplán (ten se automaticky aktivuje při 16 uzlech), případně jako konvenční člun a nakonec přístavní manipulaci se zasunutým motorem.
Člun o délce 8,5 m a šířce 2,5 m pojme dva členy posádky a šest pasažérů usazených v salonku se zatahovací plátěnou střechou. Standardní klimatizaci lze doplnit i topením, schůdky pro přístup do vody, případně dalším příslušenstvím. Nechybí integrovaná navigace a telematika. Nejvyšší rychlost činí 30 uzlů (56 km/h), třífázové nabíjení trvá dvě hodiny, stejnosměrné 50 kW potom 40 minut.