Není to původní myšlenka, Rivian už několik nabíjecích stanic mimo zpevněné stanice vybudoval. Jenže kanadská Taiga se nemíní omezovat jen na horské stezky a nezpevněné silnice pro milovníky bezpečného dobrodružství. Chce nezávislost na kapacitě baterie přenést i na vodu a vybudovat přímo na její hladině nabíjecí stanice pro elektrické skútry a lodě. Není třeba zdůrazňovat, že mají být napájeny převážně obnovitelnými zdroji a mají urychlit dekarbonizaci lodní dopravy, která ji naléhavě potřebuje.
První dvě pilotní nabíječky byly otevřeny v kanadských provinciích Ontario a Québec. V prvním případě jde o střídavou nabíječku J1772 9,9 kW na jezeře Simcoe, ve druhém pak o kombinovanou AC/DC 75 kW, obsluhující jezero Memphremagog. Obě mají mj. podpořit zahájení prodeje vůbec prvních elektrických vodních skútrů Taiga Orca v následujících týdnech. Mají podle verze (Sport/Performance) ujet až 50/60 km rychlostí až 90/104 km při výkonu 120/180 k a uvézt 2/3 osoby. Na 80 % SoC se mají na DC nabít za 20 minut, na výkonném AC za tři hodiny.
Jenže Taiga chce pokračovat i na souši, a to konkrétně v Kanadě i v USA. Celkem má v úmyslu vybudovat do roku 2025 nabíječky u 75 000 km vodních i přírodních cest, kterým má posloužit zhruba 1 100 stanic. V současné době mohou obyvatelé zmíněných zemí navrhovat, kde by měly nabíječky stát. Poslouží nejen elektrickým terénním autům, jichž je Taiga dominantním výrobcem, ale také sněžným skútrům.