Podle neoficiálních zpráv electrive.com se připravuje čínská automobilka výrazně rozšířit stávající nabídku dvou různých baterií a elektromotorů pro kompaktní hatchback MG4. Ten se nyní prodává už i v Česku a nedávný test potvrdil, že se jedná o velice zajímavé auto. Jenže ani normovaný dojezd 450 km, který nabízí větší baterie s 64 kWh, některým zájemcům nevoní, i když se jedná o zcela standardní hodnotu dnešních kompaktních elektromobilů. Výrobce si toho všímá a prý už provádí závěrečné testy nové baterie se 77 kWh spojené s výkonnějším synchronním elektromotorem o mocnosti 245 k. Podobnost s Volkswagenem ID.3 je zde opět čistě náhodná.
Dynamika a dojezd se skokově vylepší, těšit se podle britských zdrojů můžeme na hodnoty 520 km podle WLTP a sprint z klidu na 100 km/h za 6,5 sekundy. Jen o ceně se zatím nemluvilo. To není případ druhé chystané novinky chystané pro opačný konec spektra zájemců o klínovité MG. Ta totiž ke standardnímu zadnímu elektromotoru přidá druhý dopředu a s výslednými 435 koňmi prolomí stovku s pevným startem za zajímavých 3,8 sekund. S dojezdem to bude slabší; zde totiž postačí prostřední baterie se 64 kWh a takto vyzbrojené MG urazí bez nabíjení jen 385 km. V Británii už znají i cenu, která by v přepočtu měla jen těsně přesáhnout milion korun, konkrétně o deset tisíc korun.
Technické parametry MG 4 Elegance
Kompletní specifikaceKonstrukce | hatchback, 4 287 × 1 836 × 1 504 mm, 1 685 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
Výkon | 150 kW, 204 koní, točivý moment: 250 Nm |
Baterie | 64 kWh (61,7 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 135 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 16 kWh / 100 km, dojezd: 452 km |
Cena od | 884 960 Kč |