O Audi A6 si u nás můžete přečíst všechny detaily, především co všechno podědilo po luxusní limuzíně A8. Pojďme se ale nyní podívat, co je zde jinak. Limuzína vypadá o dost sportovněji než A8 a rozdíly poznáte i vpředu a vzadu. Světla jsou jinak vykrojená a od velké A8 menší A6 poznáte relativně rychle. Tvary karoserie jsou ve srovnání s větším modelem vyváženější a vzhled jakoby dostal komplexnější ucelenou podobu.
Audi A6 (Autosalon Ženeva 2018)
Vzadu nás překvapily falešné koncovky výfuku, ty opravdové končí o dost dřív a míří směrem dolů do silnice. Auto by mělo být velmi obratné díky novému dynamickému řízení všech kol, které zmenšuje průměr otáčení limuzíny až o 1,1 metru. Při zahájení prodeje v Evropě bude Audi nabízet novou A6 se dvěma motory: zážehovým šestiválcem 3,0 TFSI s výkonem 340 koní a vznětovým šestiválcem 3,0 TDI s 286 koní. Oba motory jsou sériově vybaveny částečně hybridním systémem, který by měl ušetřit nějaký ten litřík paliva.
Uvnitř je podoba s limuzínu A8 patrnější. Interiéru dominují dva displeje s haptickou odezvou a nastavit přes ně můžete opravdu cokoliv, od systému start-stop až po klimatizaci. V prezentovaném modelu byla pravděpodobně velká nálož příplatkové výbavy. Materiály a zpracování neměly chybu a pocit uvnitř hravě předežene ten pocit, který jsme měli při nasedání do předchozí generace A8.
Výrobu Audi A6 zajišťuje závod Neckarsulm. Nový model se na českém trhu začne prodávat počátkem léta 2018 za zatím nespecifikovanou cenou.